"Sunt epoci în care nu poti inainta decat mergand contra curentului" - Mircea Eliade

O societate secreta chineza ameninta societatea Illuminati daca va continua planurile de depopulare planetara

O societate secreta chineza avand 6 milioane de membri si care include 1,8 milioane de gangsteri si 100.000 de asasini profesionisti asiatici, afirma ca ii va lua ca tinta pe membrii societatii secrete Illuminati, daca aceasta va trece la punerea in practica a planurilor de depopulare a lumii cu ajutorul unei bombe biologice. Asa cum a avertizat jurnalistul canadian Benjamin Fulford, aceasta bomba obtinuta prin manipulari genetice este menita a elimina 500 de milioane de asiatici prin afectarea unor gene specifice rasei galbene.

Fulford, fostul sef pentru Asia-Pacific al revistei Forbes, sustine ca "Societatea Illuminati este, cu exceptia Japoniei, un joc exclusiv al rasei albe". Fulford spune si ca Japonia a fost controlata in secret de catre Illuminati, prin crima si santaj. Surse confidentiale i-au spus acestuia ca americanii au asasinat peste 200 de politicieni si oameni influenti japonezi, de la sfarsitul celui de-al doilea razboi mondial. Printre victime: fostii prim-ministri Tanaka, Takeshita, Ohira si Obuchi. Toti au fost omorati prin folosirea unui drog special care induce stopul cardiac. Illuminati au fost avertizati ca societatea secreta chineza nu va mai tolera alte crime.

"Credeti-ma, Illuminati au pierdut deja datorita rasismului lor. Desi unii oameni inteleg ca Vestul este o societate a sclaviei, cei care traiesc acolo nu realizeaza aceasta. Illuminati nu controleaza China, India sau acum Russia. Ei sunt pe cale sa-si piarda puterea. Suntem ca berlinezii inaintea caderii zidului Berlinului. Illuminati sunt precum vrajitorul din Oz; odata ce dai cortina la o parte esti surprins cat de slabi sunt in realitate. Ei se bazeaza pe ILUZIE. Odata ce iluzia e inlaturata, ei raman doar o gasca de batranei fara putere. Cred ca acum avem o sansa reala sa terminam cu Noua ordine mondiala si sa trecem la o noua era in care razboiul, saracia si distrugerea mediului vor fi intalnite doar in cartile de istorie."
Sursa: http://www.savethemales.ca/002056.html

Cititi si:
Video despre Illuminati, francmasonerie, manipulare media, organizatia secreta Skull and Bones, planul de dominare mondiala: noua ordine mondiala
Compania farmaceutica Merck a raspandit in lumea intreaga cancerul, SIDA si leucemia prin virusuri injectate in vaccinuri
Compania Bayer a vandut produse antihemofilice infectate cu HIV
Dictatura masonica in America: un student violentat pentru o intrebare referitoare la faptul ca John Kerry si George Bush sunt membri Skull and Bones
Numarul 322 din parlamentul Romaniei - un "sincromisticism"?
Dezvaluirile lui Gregorian Bivolaru se confirma - Documente oficiale ce releva planul criminal de reducere a populatiei globale
Originile Masoneriei releva caracterul satanic al organizaţiei
Ghici francmasonerie cine l-a asasinat pe John Fitzgerald Kennedy?
Simboluri cu mare putere de influenta sociala ascunse in forma cladirilor si a monumentelor
In SUA s-a oficializat dictatura militara si controlul maselor
Ne indreptam catre o societate globalizata dictatoriala? - SUA si Marea Britanie restrang drepturile civile

Gardianul ignoră cu nesimţire normele deontologice

Către Gardianul
În atenţia Colegiului editorial
 
În urma articolului publicat în 21 decembrie 2007, Biroul de Presă MISA solicită acordarea următorului drept la replică, în aceleaşi condiţii în care a apărut articolul respectiv. Replica noastră este egală ca dimensiune cu articolul publicat în ziarul dvs.

DREPT LA REPLICĂ

Gardianul ignoră cu nesimţire normele deontologice

În urma articolului „MISA, de la filme porno la incestul propovăduit de mai-marii sectei,” publicat în ziarul Gardianul din 21 decembrie şi semnat de Emil Berdeli, Biroul de Presă solicită redacţiei Gardianul acordarea dreptului la replică, aşa cum acesta este statuat în Codul Deontologic al jurnaliştilor. SUNTEM SIGURI CU ANTICIPAŢIE CĂ REDACŢIA GARDIANUL VA IGNORA ŞI ACEASTĂ REPLICĂ A NOASTRĂ, AŞA CUM A FĂCUT-O ŞI CU CELELALTE REPLICI. ACEASTA DEMONSTREAZĂ CLAR CĂ ZIARIŞTII DE LA GARDIANUL NU SUNT NICIDECUM INTERESAŢI DE ADEVĂR, CI DOAR DE DENIGRAREA ŞCOLII DE YOGA MISA, UTILIZÂND ORICE MIJLOACE MURDARE.

Pentru toţi cei interesaţi de adevăr semnalăm următoarele încălcări inadmisibile ale deontologiei profesiei de jurnalist, repetate cu încăpăţânare de jurnalistul Emil Berdeli de la Gardianul:
1. „Ziaristul poate da publicităţii numai informaţiile de a căror veridicitate este sigur, după ce în prealabil le-a verificat, de regulă, din cel puţin 2 surse credibile” – Codul Deontologic al Ziaristului, art. 2.
Informaţiile publicate de Gardianul NU SUNT VERIFICATE. Ele nici măcar nu provin dintr-o sursă credibilă.
EXEMPLU: Emil Berdeli afirmă că un instructor yoga (Mihai Stoian), cu ani în urmă, la o orgie, a îndemnat un frate şi o soră să facă amor. Desigur că nu există absolut nicio dovadă că vreo orgie ar fi existat vreodată la MISA, dar pe Emil Berdeli nu îl interesează asta. El preia fără discernământ de pe forumuri consacrate denigrării MISA nişte poveşti inventate, sau le inventează el însuşi. Noi afirmăm că niciodată la MISA nu s-a desfăşurat vreo orgie, şi supravegerea continuă a SRI-ului ani de zile este cea mai bună mărturie. Dacă evenimentul despre care se vorbeşte NU A EXISTAT, este logic că nici ceea ce se spune că s-ar fi petrecut la respectivul eveniment nu a existat, mai ales că povestea este vizibil „cusută cu aţă albă”.
2. „Ziaristul va da publicităţii punctele de vedere ale tuturor părţilor implicate în cazul unor păreri divergente. Nu se vor aduce acuzaţii fără să se ofere posibilitatea celui învinuit să-şi exprime punctul de vedere” – Codul Deontologic, art. 5.
Altfel spus, înainte de a scrie fiecare dintre aceste articole, EMIL BERDELI AVEA OBLIGAŢIA SĂ CEARĂ PUNCTUL DE VEDERE AL MISA ŞI AL PERSOANELOR DESPRE CARE SCRIE, ŞI SĂ INCLUDĂ ACEST PUNCT DE VEDERE ÎN ARTICOLUL SĂU.
Niciodată acest jurnalist nu a cerut punctul de vedere al MISA despre subiectele respective, înainte să scrie articolele.
3. „Ziaristul nu are dreptul să prezinte opiniile sale drept fapte. Ştirea de presă trebuie să fie exactă, obiectivă şi să nu conţină păreri personale” – Codul Deontologic, art. 3.
CONTRAEXEMPLU. Emil Berdeli adoptă în totalitate numai punctele de vedere anti MISA, toate informaţiile sale fiind preluate de pe forumuri anti MISA. Corect ar fi ca în articolele sale să regăsim în proporţie egală (50%) şi păreri PRO MISA, pentru că ele există – aşa cum o arată chiar comentariile cititorilor pe site-ul Gardianul.
4. „Ziaristul care distorsionează intenţionat informaţia, face acuzaţii nefondate, plagiază, foloseşte neautorizat fotografii sau imagini tv şi surse ori calomniază, săvârşeşte abateri profesionale de maximă gravitate” – Codul Deontologic, art. 9.
EXEMPLU: Raţionamentul distorsionant conform căruia o poză artistică apărută într-un articol semnat de cineva ar reprezenta chiar autorul articolului este total aberant. Poza din articolul semnat de Elena Godeanu reprezintă o femeie culcată în iarbă. Este absurd să ne imaginăm că autoarea unui articol ilustrează respectivul articol cu propria poză în ipostaza în care este culcată în iarbă (fotografia publicată în Gardianul este rotită). Pentru a preîntâmpina viitoarele elucubraţii ale lui Emil Berdeli, precizăm că PERSOANELE DIN IMAGINILE EROTICE CARE ILUSTREAZĂ ARTICOLELE DESPRE CONTINENŢĂ AMOROASĂ PE SITE-UL YOGAESOTERIC.NET NU SUNT NICIDECUM REDACTORII YOGAESOTERIC!!! Mai mult, este vizibil şi evident că fata din fotografia din Gardianul nu este una şi aceeaşi fată din filmul Secretele seducţiei.

În ce priveşte pariul curajos propus de MISA, despre care reamintim că urma să se facă într-un cadru legal, el a rămas şi azi fără răspuns din partea jurnaliştilor de la Gardianul. Semnificativ este cum acest articol, fără subiect, în fapt, doreşte doar să pună jar pe foc în acest scandal atât de vital, se pare, pentru cei de la Gardianul. Manipularea exersată de cei de la Gardianul se observă în modul în care a fost adus în discuţie subiectul incestului. Hilar este că deşi autorul articolului admite că Gregorian Bivolaru a afirmat că incestul este ilegal, îl acuză pe profesorul de yoga că ar propovădui incestul.
5. „Ziaristul şi redacţia au datoria de a face corecţiile necesare în cazul în care, din vina lor, vor fi date publicităţii informaţii inexacte. În asemenea cazuri, instituţia respectivă de presă are obligaţia de a publica/difuza, în termen de 5 zile de la primire, pentru publicaţiile cotidiene, dreptul la replică al reclamantului, ca formă esenţială de reparare a prejudiciului adus acestuia.” – Art. 9, Codul Deontologic.
Deşi până acum toate articolele defăimătoare la adresa MISA au primit un drept la replică din partea MISA, NICI UNA DINTRE REPLICI NU A FOST PUBLICATĂ. Într-unul dintre articolele calomniatoare ale Gardianului se făcea referire la faptul că replicile MISA sunt mult prea lungi. Biroul de Presă MISA precizează că din cele şase replici trimise până acum doar una era mult mai voluminoasă decât articolul în sine, dar era pentru un articol de excepţie – care conţine 132 de erori în 80 de rânduri – şi care a şi primit Premiul Special pentru CEL MAI ABERANT ARTICOL ORIGINAL SCRIS VREODATĂ DESPRE MISA.

PS. ACEASTĂ REPLICĂ ARE FIX 4941 CARACTERE, IAR ARTICOLUL DIN GARDIANUL ARE 4963.

Biroul de Presă MISA
21 decembrie 2007

Prăbuşirea unui mit: presa liberă

„În tren, controlorul de bilete întreabă un călător:
- Domnule aveţi bilet?
- Nu prea...”

Am citit prin cărţi şi prin cursuri la facultate despre presa liberă. Prieteni de-ai mei îmi povesteau cum la revoluţie au ieşit în stradă printre gloanţe pentru că visau la o presă liberă. Oameni de caracter, care m-au învăţat ce este aceea o ştire de presă, credeau într-o presă liberă. Şi eu credeam, credeam cu înverşunare. Parcă mă aud în urmă cu câţiva ani cum aproape strigam spunând „dom’le da’ nu poţi generaliza”. Ziceam atunci că da, e drept că sunt multe publicaţii „de doi lei” care practică şantajul de presă sau altele care sunt aservite unui partid politic sau unei forţe economice (de obicei strâns legate între ele), dar nu sunt toate aşa. Am primit multe răspunsuri tăcute, priviri pe sub tocul ochelarilor şi zâmbete uşor schiţate în colţul gurii.
Să fii ziarist e o meserie frumoasă, care te face să trăieşti intens şi cu pasiune, departe de rutina unui servici banal. Cred asta în continuare şi iubesc munca de jurnalist. Dar pot să vă mărturisesc acum, după ani în care am avut acces la multe informaţii, că presa e departe de a fi liberă. Presa liberă e un mit şi există doar în cărţi sau în discursuri.

Ce interese serveşte presa?

Un ziar nu trăieşte din vânzarea numerelor tipărite, care costă cât? Câţiva lei... Adevărata viaţă a ziarelor vine din vânzarea spaţiului publicitar, al cărui preţ, pe centimetru pătrat se ridică la ordinul sutelor, chiar miilor de euro. Şi atunci spuneţi-mi dumneavoastră, credeţi că un ziar care există pentru că firma x şi y îşi face reclamă în paginile sale va mai scrie despre faptul că patronul firmei x a cumpărat un teren central la nici jumătate din valoarea sa reală, fără licitaţie? Sau că şeful Comisiei de urbanism din Primărie este socrul patronului firmei y care tocmai a obţinut o autorizaţie de construcţie a unui zgârie nori în centrul istoric al capitalei?
Dincolo de aceste aspecte prezentate simplist, cum puteţi să vă explicaţi faptul că, dacă veţi deschide orice ziar, sigur veţi găsi o fotografie-semnal a vreunui om politic francmason? Poate vă veţi ridica acum puţin indignat şi veţi spune: „Ei, na ce să zic! Rolul presei este de a informa. Cred că ai citit prea multe romane despre teoria conspiraţiei!”. Nu m-aş mira, pentru că aceeaşi reacţie am avut-o şi eu iniţial. Fiind o persoană de bună credinţă, mi-a fost greu să cred că presa nu s-a născut dintr-o dorinţă de a oferi accesul la informaţie publicului larg, ci dintr-o dorinţă de a controla publicul larg. Şi să ştiţi, cei care folosesc presa pentru a gândi în locul dumneavoastră se bazează tocmai pe acest argument al unei teorii „greu de crezut”.

Presa – sluga francmasoneriei

În ceea ce priveşte controlul presei, mai presus de interesele politico-economice se află interesele sectei malefice planetare a francmasoneriei. Politica şi economia se subordonează la rândul lor intereselor francmasoneriei, dar este mai simplu să vedem atunci când primează un interes economic, pentru că este mai puţin subtil. Adevărata faţă a francmasoneriei este cunoscută de puţini, din cauza faptului că masoneria foloseşte simboluri, informaţii ezoterice, secrete, jurăminte.

Exemplu de mesaje ascunse sunt chiar fotografiile-semnal din presă. Deşi ziarele sunt citite de mii, sute de mii de cititori, câţi dintre aceştia pot dezlega mesajul transmis printr-o fotografie?
Şi spuneţi dumneavoastră, după ce am văzut cum presa devine un instrument în mâna unei secte malefice, cum aş mai putea vorbi despre presă liberă? Poate aş putea să mai zic presă de calitate sau presă fără calitate. Aş putea să fac un clasament al ziarelor în funcţie de tiraj, de vânzări, dar nu de independenţă. Nu aş mai putea însă să zic „un ziar e mai liber decât altul”. Poate doar că o publicaţie e mai mai puţin vizibil subordonată unor interese. Nu vreau defel să bag toate ziarele în aceeaşi oală. Sunt ziare şi ziare, unele de foarte bună calitate, altele care lasă mult de dorit. Dar ce folos dacă toate servesc, mai mult sau mai puţin vizibil, aceloraşi scopuri?

„Ce au mă cu oamenii ăştia?”

Am să vă vorbesc şi pe un caz concret: scandalul MISA. Astăzi sunt cursantă a şcolii de yoga MISA, dar în 2004, pe vremea când MISA era pe prima pagină a tuturor jurnalelor, nu aveam nimic, nici în clin, nici în mânecă, cu MISA. Eram reporter la un ziar bine vândut şi îmi aduc aminte şi astăzi cum de 1 aprilie 2004 cineva a ieşit strigând dintr-un birou „Deschideţi la ştiri pe Pro!”. Am abandonat cu toţii tastaturile calculatoarelor şi ne-am adunat în faţa televizorului. Se transmitea în direct de la IML, unde era un protest spontan al yoghinilor MISA, din cauză că o minoră de 17 ani jumătate, obligată de procurori să mărturisească că ar fi întreţinut relaţii sexuale cu Gregorian Bivolaru, a fost luată pe sus de procurori şi dusă cu forţa la un examen medico-legal pentru a se vedea dacă mai este virgină. Numai penibilul situaţiei ne-a facut pe toţi să râdem. Colegii mei glumeau vorbind de anii grei de puşcărie ce ar trebui să-i facă pentru câte minore au cunoscut şi ne ziceau nouă fetelor că ar trebui să umblăm cu voal, că se pare că suntem într-o ţară arabă. Apoi, am văzut, în direct, cum câteva sute de oameni care aveau mâinile ridicate şi scandau „Fără violenţă!” şi „Respectaţi legea!” încasau bătaie nu glumă de la mascaţi, care loveau fără milă. Colegii mei se întrebau „Ce au mă cu oamenii ăştia?”. Nu doar noi am văzut asta, ci o ţară întreagă. Cu toate acestea, pe prima pagină a ziarelor de a doua zi se vorbea despre violenţa yoghinilor. Care violenţă dom’le m-am întrebat eu atunci, că yoghinii erau cu mâinile ridicate şi cei care împărţeau picioare erau doar mascaţii.

„De ce atâta înverşunare împotriva MISA?”

Nici prin cap nu mi-a trecut atunci că eu voi ajunge să fac yoga la MISA. Dar ştiu că peste puţin timp şi ziarul la care lucram a realizat o anchetă de mari proporţii despre MISA. S-a lucrat mult la acel material şi îmi amintesc cum, într-o zi, am intrat, din curiozitate, în folderul de poze al articolului despre MISA. Erau multe poze de la procurori, confiscate la percheziţiile din 18 martie 2004 (acum ştiu că legea le interzice procurorilor să dea presei probe, dar se parte că legea nu e lege când e vorba de MISA). Ce m-a surprins atunci era că în mai toate pozele în care apărea Gregorian Bivolaru înconjurat de oameni, era foarte multă fericire. Oamenii zâmbeau, râdeau, erau fericiţi. Era o anumită strălucire care iradia din acele imagini.
Acestea mi le amintesc de pe vremea când încă nu eram cursantă MISA. În anul următor însă am început cursul de yoga şi mare mi-a fost surpriza să descopăr un alt mod de a trăi. Atât de departe de tot ceea ce au scris ziarele... Aşa am început să îmi pun întrebări. De ce atâta înverşunare în a convinge cititorii că MISA nu e bună?

Campaniile de presă împotriva MISA

Au trecut câţiva ani de atunci. Culmea campaniilor de presă împotriva şcolii de yoga MISA a apus de mult. Mai sunt câteva ecouri, din loc în loc. Şi convingerea tot mai profundă, după apariţia fiecărui articol calomniator, că nu există presă liberă şi independentă. Şi din ce în ce mai mult diferenţa dintre ziarele de calitate şi cele „ieftine” se estompează şi ea. Păi, credeţi că acum trei ani aş fi putut face vreo comparaţie între Adevărul, ziarul pe care l-au citit ai mei toată copilăria (am crescut cu motto-ul acestui ziar – „Nimeni nu este mai presus de lege”) şi fiţuica de Constanţa, Replica, un ziar de apartament de care n-au auzit nici 5% dintre români? Vă spun eu, NU, nu aş fi comparat niciodată aceste două ziare. Azi însă o pot face. De ce? Pentru că regăsesc acelaşi tip de articole despre şcoala de yoga MISA în amândouă ziarele. În Adevărul în mai – iunie 2006 a fost publicată o serie de patru articole, unul mai calomnios ca altul. În Replica de Constanţa au fost publicate în ianuarie 2007 trei articole mincinoase. Aceste articole au atât de multe în comun, încât parcă au fost scrise de acelaşi autor. Nici Adevărul, nici Replica, nu au respecat deontologia profesiei de jurnalist. MISA nu şi-a putut prezenta punctul de vedere. Prezumţia de nevinovăţie a fost încălcată. Se instigă la ură şi violenţă împotriva cursanţilor MISA prin folosirea unor apelative jignitoare şi vulgare. Minciuna este trecută la rang de adevăr şi băgată pe gât cititorilor cărora nu li se acordă un minim respect.

Dezvăluirile despre francmasonerie plătite scump

Din tot ce am auzit despre MISA de-a lungul anilor, nimic nu a fost dovedit. Trafic de droguri, trafic de arme, reţele de prostituţie, trafic de persoane – acuzaţii care azi le par hilare chiar celor care le trâmbiţau cu patos la jurnale. Mulţi ziarişti recunosc acum că de fapt pe vremea aceea era o adevărată nebunie, nu mai aveai timp să gândeşti. Procurorii veneau şi le dădeau o mulţime de informaţii despre MISA, poze, jurnale, mărturii ale unor „victime”, declaraţii oficiale, cifre, drame. Nu mai era timp de verificarea informaţiei, mai ales că dacă se întârzia cu difuzarea ştirilor „fierbinţi”, era riscul ca postul sau ziarul concurent să dea întâi informaţiile, ceea ce e inadmisibil în această lume unde concurenţa este lege.
De fapt, nici nu îi condamn prea tare pe ziarişti. Nici pe procurori. Este un banc: „Ioane, văd că te simţi mai bine săptămâna asta, cum ai făcut? Ei, păi am fost la doctor, m-a consultat, l-am plătit, că deh! tre’ să trăiască şi el. Doctorul mi-a scris o reţetă, am fost la farmacie, am cumpărat medicamentele, că deh! tre să trăiască şi farmacistul şi apoi le-am aruncat că deh! tre’ să trăiesc şi eu!”. Şi ziariştii, şi procurorii sunt simpli pioni în această poveste.
Iar răspunsul la întrebarea pe care mi-am pus-o întâi cu ani în urmă „De ce atâta înverşunare împotriva MISA?” mi-e clar acum. Pentru că odată ce alegi yoga, renunţi la drogurile lumii moderne - cafea, tutun, alcool. Pentru că dintr-o dată cariera şi banii nu mai sunt scopurile supreme în viaţă. Pentru că înveţi să fii sănătos, să trăieşti sănătos şi nu mai eşti dependent de medicamente, vaccinuri, calmante. Pentru că odată cu practica yoga înveţi să gândeşti, nu te mai gândesc alţii. Pentru că Gregorian Bivolaru a vorbit deschis, cu curaj, despre secta malefică a francmasoneriei şi planurile sale criminale.


In Lies We Trust: CIA-ul, Hollywood-ul si Bioterorismul

In fiecare zi ni se spune ca medicina face progrese. Suntem mai sanatosi? Sau pe zi ce trece apar tot mai multe boli, tot mai multe epidemii, care mai de care mai grozave?

Filmul "In Lies We Trust: The CIA, Hollywood and Bioterrorism" prezinta modul in care oficiali medicali, aflati sub influenta CIA, duc un adevarat razboi al terorii biologice impotriva a milioane de oameni (http://www.inlieswetrust.com/).

Filmul a fost realizat de Dr. Leonard Horowitz, un faimos expert international in materie de sanatate publica, stiinte ale comportamentului, noi maladii si terorism bacteriologic. Licentiat la Harvard, el este membru al echipei de cercetatori ai acestei Universitati (http://www.drlenhorowitz.com/).

El este cunoscut pentru mai multe carti, dintre care una este deja best-seller. Titlul ei este: „Virusuri emergente, SIDA si Ebola – boli accidentale sau intentionate?”. Aceasta carte a permis deschiderea unei anchete oficiale in Statele Unite pentru verificarea adevarurilor zguduitoare pe care ea le contine. Lucrarile sale referitoare la riscurile grave care sunt asociate vaccinarilor au determinat deja cel putin trei state din Lumea a Treia sa-si modifice politicile in ceea ce priveste vaccinarea. El a avut ocazia sa depuna o marturie memorabila in fata Senatului Statelor Unite cu privire la crearea virusului SIDA in laborator la ordinele francmasoneriei mondiale.


Cititi si:
Compania farmaceutica Merck a raspandit in lumea intreaga cancerul, SIDA si leucemia prin virusuri injectate in vaccinuri
Compania Bayer a vandut produse antihemofilice infectate cu HIV
Un laureat Nobel dezvaluie conspiratia profitului in domeniul medical
Energia libera pe baza de apa sarata - descoperirea solutiei pentru criza energetica a umanitatii poate vindeca si cea mai crunta boala: cancerul
Fluorizarea contestata vehement de sute de specialisti
Aspartamul - una din otravurile modernitatii
Otrava noastra cea de toate zilele: Aditivii alimentari
Cine se joaca cu sistemul nostru endocrin? De ce li se baga celor sanatosi fortat iodura pe gat?
Consumam sare iodata cu de-a sila
Cercetari - Fluorura se acumuleaza in glanda pineala
Fluorura - un instrument de supunere si indobitocire a populatiei?

Dhammapada - Buddha

24. Daca o persoana atenta este plina de aspiratie spirituala, daca nu este delasatoare, daca faptele sale sunt pure, daca actioneaza cu chibzuinta, daca se controleaza, si daca traieste in armonie cu legile Universului, atunci gloria sa va creste.

25. Prin aspiratie spirituala, prin infranare si autocontrol, omul intelept isi poate construi o insula pe care nicio inundatie n-o poate acoperi.
Se poate observa in imaginea "insulei pe care nicio inundatie n-o poate acoperi" ceea ce Buddha a cautat de la bun inceput: atingerea unei "stari" (caracterizata de fericire elevata) care sa fie dincolo(neafectata) de orice lucru rau care ar putea apare in viata unui om. Termenul de "inundatii" semnifica evenimentele distructive care apar inevitabil in viata oricarui om. Aceasta metafora desemneaza ceea ce este cunoscut in buddhism sub numele de Nirvana.

In aceste fraze Buddha descrie elementele esentiale necesare pentru a ajunge la aceasta "insula" a carei pace nu poate fi afectata de niciun rau. Asupra fiecaruia dintre acest aspect trebuie meditat (pentru a fi inteles cat mai profund), si mai ales acestea trebuiesc aplicate in viata de zi cu zi. A fi atent nu este asadar suficient, si in general calea spirituala nu este unilaterala, cautatorul spiritual trebuind sa dea dovada de deschidere, adaptare si echilibru.

Midnight Affair - Tom Barabas

Va recomand melodia "Midnight Affair" compusa de Tom Barabas, si aflata pe albumul "Mosaic".

Puteti asculta un fragment din aceasta melodie de pe allmusic.com, dupa ce va inregistrati(gratuit): click aici

Este o piesa foarte romantica cantata (in principal) la pian.

Cuvinte cheie asociate aceste melodii: iubire, nostalgie, senzualitate rafinata.

Aparitii misterioase angelice care realizeaza miracole

Compania farmaceutica Merck a raspandit in lumea intreaga cancerul, SIDA si leucemia prin virusuri injectate in vaccinuri



Interviul socant de mai jos realizat de istoricul medical Edward Shorter pentru televiziuna publica WGBH din Boston si Blackwell Science a fost scos din emisiunea "Secolul sanatatii" datorita imensei responsabilitati rezultate: admiterea faptului ca renumita compania farmaceutica Merck a injectat in mod curent vaccinuri cu virusuri canceroase (SV40 si altele) ce au fost folosite apoi in intreaga lume.

A fost insa preluat in filmul "In Lies We Trust: The CIA, Hollywood & Bioterrorism", produs de catre expertul in sanatate publica Dr. Leonard Horowitz. Fragmentul contine interviul cu specialistul mondial nr. 1 in materie de vaccinuri, Dr. Maurice Hilleman, care explica de ce vaccinurile Merck au raspandit SIDA, leucemia si alte boli oribile in toata lumea.

Dati mai departe acest mesaj celor care cred ca vaccinurile sunt sigure.


Cel mai sigur vaccin este cel care nu este niciodată folosit!

La sfârşitul anului 2004, într-o prestigioasă publicaţie ştiinţifică din Statele Unite – Proceedings of National Academy of Sciences, echipa de cercetători condusă de Gerhard Scheuch arăta că inhalarea de spray salin (apa cu sare) diminuează răspândirea de virusuri gripale, virusul SARS si tuberculoză, cu 72,1±8,19%. Pentru raţiuni probabil foarte bine cunoscute lui Merck şi altor conducători de firme farmaceutice, această informaţie potenţial salvatoare de vieţi nu a fost larg răspândită prin intermediul mass-mediei.

Deci... “cel mai sigur vaccin este cel care nu este niciodată folosit!”...după cum afirma James Shannon, fost director al Institutului Naţional pentru Sănătate (NIH) din SUA.
Sursa: yogaesoteric.net

Cititi si:
Compania Bayer a vandut produse antihemofilice infectate cu HIV
Un laureat Nobel dezvaluie conspiratia profitului in domeniul medical
Energia libera pe baza de apa sarata - descoperirea solutiei pentru criza energetica a umanitatii poate vindeca si cea mai crunta boala: cancerul
Dezvaluirile lui Gregorian Bivolaru se confirma - Documente oficiale ce releva planul criminal de reducere a populatiei globale
Dezvăluirile incendiare făcute de Gregorian Bivolaru [Paris, februarie 2004]
DEZVĂLUIRILE CUTREMURĂTOARE ale unui microbiolog referitoare la viruşii artificiali
Virusul maladiei SIDA a fost fabricat în laboratoarele americane
Infectarea criminală intenţionată cu SIDA în România
Gripa aviară: O pandemie care este diabolic programată din umbră de către francmasoni
Reflecţii zguduitoare asupra unei epidemii programate care a fost ordonată din umbră de către francmasoneria mondială
Plătim pentru propria moarte: vaccinurile care îmbogăţesc companiile producătoare pot să ne ucidă
Epidemiile şi războaiele, metode criminale de control al populaţiei
Isteria aviară este mult mai periculoasă decât gripa

RUGÃCIUNEA CA TERAPIE

“Secolul XXI ori va fi religios, ori nu va fi deloc” - Andre Malraux


DACA IN numele religiei s-au comis si se comit numeroase si odioase crime, este tot atât de adevãrat cã religia dã un confort si rezultate miraculoase la nivelul armoniei si sãnãtãtii noastre, în forma de rugãciune.

Comunistii au încercat decenii la rând sã eradicheze orice spirit religios din oameni, însã de la tãranii Bucovinei si ai Maramuresului, care au continuat sã meargã la bisericile seculare din zonã, pânã la apologetii intelectuali ai credintei în Dumnezeu, care au scris si predicat necesitatea credintei de la catedre (dupã care au fost dati afarã de cãtre activistii de partid), au fost oameni care au continuat ideea de religie în România comunistã, cu o pasiune demnã de spiritul crestin.

Ce este rugãciunea? Este un exercitiu de credintã, sau un “medicament” al corpurilor mintale, spirituale si fizice? În ceea ce priveste sãnãtatea noastrã, adevãrul este cã rugãciunea este si credintã si medicament, douã balsamuri omenesti fãrã de care de care n-am supravietui nici social, nici individual, nici fizic si nici emotiv.

Dacã comunistii atrãgeau bine atentia (din propriile motive de criticã) asupra pericolului de ridicol pe care habotnicismul si/sau ipocrizia îl dãdeau religiosilor, pe de altã parte, tot aceiasi comunisti au rãmas neputinciosi în fata serenitãtii, armoniei si a sãnãtãtii complete a oamenilor religiosi, care au fost atât piosi cât si în armonie interioarã si exterioarã, datoritã întelegerii lor a rugãciunii.

Revolutia din Franta din 1789, a încercat sã încurajeze ateismul. Comunismul a început si continuã sã terorizeze lumea din 1917, tot ridiculizând credinta în Dumnezeu. În SUA, asa-zisii “liberali”, care-si mai spun “liber cugetãtori”, propagã des negationismul religios de la catedre universitare. Si totusi secol dupã secol, în fiecare tarã, în fiecare religie propagatoare de dragoste si în fiecare limbã a lumii, rugãciunea a fost si a rãmas un pivot de putere pentru omenire, în fiecare zi.

Au fost si se întâmplã cazuri unde cei mai moderni specialisti de medicinã declarã unele cazuri drept “incurabile”, numai pentru ca pacientii sã se vindece în mod miraculous prin… rugãciune. Unii specialisti, asemenea doctorului Alexis Carrel din secolul XX, s-au apropiat cu respect si au încercat sã înteleagã si sã descrie Forta Rugãciunii. Multi doctori, dupã ce au fost martori la vindecãri a cazurilor incurabile prin rugãciune, au ajuns la concluzia cã rugãciunea este o terapie miraculoasã, care transcende limite fizice, chimice, psihologice si/sau emotive.

Iatã cum doctorul Carrel descria în “Meditatii si cãlãtorii la Lourdes” (Editura Viata Crestinã, 1994, pag. 39) primele sale impresii fatã de o asemenea vindecare miraculoasã a unei paciente (fost) incurabilã: “Aceastã tânãrã este complet vindecatã… N-am mai vãzut niciodatã ceva atât de interesant. Ce impresie înfricosãtoare si în acelasi timp înãltãtoare dã acest spectacol unic al vietii, care reintrã rapid într-un organism aproape distrus de ani de boalã! Dincolo de orice comentariu existã un aspect pozitiv: vindecarea unei tinere foarte grav bolnavã. Imposibilul a fost depãsit! Poate am gresit diagnosticul. Nu existã altã ipotezã rationalã… Toti medicii care au vãzut-o însã au diagnosticat-o la fel. Este absolut sigur cã starea ei era extrem de gravã. Si totusi s-a vindecat”.

Rugãciunea actioneazã ca un catalizator atotcuprinzãtor între individ si Dumnezeu-Univers. Conteazã si sinceritatea si felul în care aceasta dã sperantã. Dar conteazã si faptul cã aceasta existã, indiferent dacã pacientul stie sau nu cã se fac rugãciuni pentru el/ea.

Dr. Randolph Byrd, un cardiologist si profesor universitar de la Facultatea de Medicinã din San Francisco, a fãcut un studiu pe aceastã temã. A pus sub observatie o populatie de 400 de pacienti cardiaci cu probleme similare de inimã, care au beneficiat de aceleasi conditii de tratament si care prezentau aceleasi straturi sociale, de vârstã si de conditii fizice.

200 dintre pacienti au primit rugãciuni si tratament medical, iar 200 au fost lãsati numai cu tratamentul medical. Acesta a fost un test absolut anonim, în sensul cã NICI pacientii si NICI personalul medical n-au stiut cine si pentru cine se roagã pentru însãnãtosire.

Numele pacientilor desemnati pentru rugãciuni au fost trimise la diverse grupuri catolice, protestante si crestine de pe întreg cuprinsul Statelor Unite, cu rugãmintea de-a se face rugãciuni pentru ei.

Când experimentul s-a terminat, s-au fãcut urmãtoarele constatãri:

1) grupul pentru care s-au fãcut rugãciuni a avut mai putine cazuri de deficientã cardiacã congestivã decât grupul fãrã rugãciuni;
2) grupul pentru care s-au fãcut rugãciuni a avut DE CINCI ORI MAI PUTINÃ nevoie de antibiotice si DE TREI ORI MAI PUTINÃ nevoie de diuretice, decât grupul fãrã rugãciuni;
3) NIMENI din grupul pentru care s-au fãcut rugãciuni n-a avut nevoie de ventilatoare, fatã de 12 pacienti din grupul fãrã rugãciuni;
4) MAI PUTINI pacienti din grupul cu rugãciuni au avut pneumonie fatã de celãlalt grup (trei din 13);
5) MAI PUTINI din pacientii care au primit rugãciuni au avut nevoie de start cardiac, decât din grupul fãrã rugãciuni (trei din 14);
6) nici unul din pacientii pentru care s-au fãcut rugãciuni n-a murit, pe când trei din grupul fãrã de rugãciuni au decedat (Dr. Randolph Byrd “Passive therapeutic effects of intercessory prayer in a Coronary Care Unit population, Southern Medical Journal, 1988, pg. 826-829).

Iar conform doctorului Victor Frankl, supravietuitor al lagãrelor naziste, pierderea subitã a sperantei si al curajului pot avea un efect mortal în oameni. În cartea sa “Man’s Search For Meaning” (Washington Square Press, 1963) acesta descrie cum acei detinuti care au stiut cât de apropiatã este conectia dintre situatia unei persoane, curajul si speranta ei, si situatia mintii si corpului acesteia, au supravietuit cu mult mai mult lagãrelor, decât persoanele care au cedat.

Rugãciunea, ca parte integrantã din sperantã, a ajutat multi oameni sã treacã peste obstacolele vietii, indiferent dacã erau de naturã fizicã, emotivã, socialã si/sau mentalã.

Oranizatia Spindrift din Salem, Oregon, a studiat din anii ‘70 efectul rugãciunii asupra recoltelor. Portiunile de câmp pentru care s-au fãcut rugãciuni au dat invariabil mai bune rezultate de roadã, decât cele fãrã rugãciuni. Toate câmpurile au primit acelasi dozaj de atentie si îngrijiri din partea agricultorilor, singura variabilã fiind rugãciunea.

Rugãciunea “Tatãl Nostru”, transmisã de Isus Cristos prin Matei 6: 9-13, pare sã conecteze zone specifice ale glandelor noastre cu universul vindecãtor, astfel încât: 1) glanda pituitarã corespunde cuvântului “ceruri”; 2) glanda pinealã corespunde cuvântului “nume”; 3) glanda tiroidã corespunde cuvântului “voie”; 4) glanda timusului cuvintelor “cer/pãmânt”; 5) plexul solar (glandele suprarenale) corespund cuvântului “greseli”; 6) celulele lui Lynden corespund cuvântului “ispitã”; si glandele gonadelor corespund cuvântului “pâine”.

Probabil cã cea mai bunã dovadã a puterii vindecãtoare a rugãciunii este de naturã interioarã si personalã, iar cei care am fost norocosi ca sã o trãim am vãzut puterea rugãciunii vindecându-ne în repetate rânduri. Dar pentru sceptici, experimentele stiintifice care au dovedit si continuã sã dovedeascã puterea rugãciunii, educã societatea asupra Marelui Necunoscut care este Rugãciunea. Depinde de noi dacã decidem sã o folosim pentru ameliorarea vietii. (Articol de Gabriel Teodor Gherasim, New York)
Sursa: ALTERMEDIA

Marturii despre ajutorul ingerilor: salvare de la inec si vindecare din paralizie totala

Locuri si lucruri ciudate vizibile cu Google Earth






Constantin Brâncuşi a practicat yoga (partea a doua)

Cititi mai intai prima parte a articolului

Coloana Infinitului - expresie a aspiraţiei lui Brâncuşi către Dumnezeu
Una din cele mai admirabile sculpturi ale secolului trecut, austeră şi perfect echilibrată, Coloana Infinitului, este opera principală a lui Brâncuşi, iar mesajul spiritual pe care aceasta îl transmite reiese cu claritate din cuvintele sculptorului:
• „Realitatea pe care Stâlpul – laolaltă cu celelalte două semne de piatră ale mele – o întrupează este avântul, conştiinţa nunţii ce o sărbătorim cu nesfârşitul univers, dorul ce-i însufleţeşte pe eroi spre absolut.”
• „Acesta este mesajul Stâlpului meu, străjuit de Masă şi de Poartă…Să arzi ca o flacără…Să te prefaci în fulger legând cerul cu pământul.”
• „Oare ritmul său lăuntric, din clepsidră în clepsidră, nu înfăţişează oare şi nenumăratele pulsaţii ale universurilor, care necontenit explodează şi se contractă?” „Nu mai sunt al lumii acesteia; sunt departe de mine însămi, desprins de propriul meu trup. Mă aflu printre lucrurile esenţiale.”

Valoarea artistică a operelor lui Brâncuşi e dată de valoarea lor spirituală. Nu subiectul operei de artă decide valoarea acesteia; mai curând aceasta este dată de inspiraţie, de spontaneitatea experienţei interioare care a dus la crearea ei şi pe care ea o trezeşte şi o reproduce în cel care o contemplă.

Inspiraţia lui Brâncuşi a fost în primul rând una spirituală: „Contemplaţi lucrările mele până le vedeţi. Cei aproape de Dumnezeu le-au văzut.” Iar eternitatea era conţinută în timpul prezent: „Nu îmi doresc să fiu la modă. Tot ceea ce este la modă, dispare apoi odată cu moda…Nu contează dacă, din contră, munca ta este contestată în prezent. Pentru că atunci când într-un final va fi înţeleasă, ea va exista în eternitate.”

„Sculptez zborul”
Artist conştient de misiunea sa - „Ceea ce fac eu astăzi, mi-a fost dat să fac. Căci am venit pe lume cu o misiune” - Constantin Brâncuşi a făcut din artă un instrument de căutare şi reprezentare a sacrului. El revelează, prin ideile esenţiale exprimate în operele sale, dimensiunea sacră a realităţii: „... reală este esenţa lucrurilor, nu forma lor exterioară.” „Odată ajuns la simplitate...eşti foarte aproape de adevăratul înţeles al lucrurilor.”

Pentru el abstractul era un limbaj prin care exprima realităţi obiective: „Cei care consideră lucrările mele ca fiind abstracte sunt nişte proşti; ceea ce ei cred că este abstract este tot ce poate fi mai realist, căci realul nu înseamnă formă exterioară, ci idee: esenţa lucrurilor.”

O temă care ocupă un loc privilegiat în opera sa este cea a păsării, a zborului. Prima lucrare din acest ciclu este Măiastra (1912), o lucrare în bronz al cărei nume este dat de o pasăre miraculoasă din legendele populare româneşti. În 1919, Brâncuşi creează Pasărea în spaţiu, o lucrare în bronz şlefuit, în forma de elipsă, care redă esenţa zborului. El spunea „...Nu sculptez păsări, ci zborul.”

Templul de la Indore
Proiectul templului buddhist de la Indore, l-a dus pe Brâncuşi în 1937 pe pământul Indiei. În proiectul templului din Indore, formele plastice propuse de Brâncuşi, multe din ele inspirate din folclorul românesc, erau în perfectă concordanţă cu tradiţia sacră a arhitecturii indiene.

Maharajahul din Indore, care cumpărase deja trei Păsări în spaţiu, una din bronz, una din marmură albă şi una din marmură neagră, îi cere în 1933 să realizeze un Templu al Meditaţiei în care acestea să fie amplasate: „un templu de doisprezece pe doisprezece, căzut din cer, fără uşi şi ferestre, cu o singură intrare subterană, un templu al meditaţiei, deschis pentru toţi, dar în acelaşi timp numai unuia. În interior să fie o oglindă pătrată de apă, cu cele trei Păsări pe trei laturi şi o statuie înaltă din stejar, Spiritul lui Buddha, tot de Brâncuşi, pe cea de a patra şi într-aşa fel aşezate încât Pasărea de aur să fie lovită din plin de lumina soarelui de amiază pătrunsă prin deschizatura circulară a plafonului, într-o zi sfântă din an.”
Îmbolnăvirea gravă a suveranului, conjugată cu o criză economică şi politică a ţării, a împiedicat executarea proiectului.

Numărul de aur
“Prin artă te vei detaşa de tine însuţi. Iar măsura şi numărul de aur te vor apropia de absolut”, esenţializa Brâncuşi munca sa de-o viaţă. Numărul de aur este secretul operei lui Brâncuşi. Cei care au lucrat cu el povestesc că sculptorul făcea el însuşi calculele întotdeauna. Explica uneori că numărul este legat de Dumnezeu. De fapt, se referea la misterul numărului de aur. După moartea sa operele sale au fost măsurate şi cântărite cu precizie. Concluziile la care au ajuns cercetătorii lucrărilor sale au fost că acestea au la bază proporţia acestui număr.

„Numărul de Aur este Numărul cel tainic după care au fost alcătuite toate speciile ce au viaţă, care au apărut în ape, pe pământ şi în aer. El este acelaşi cu Numărul fundamental (φ) după care a fost alcătuit omul şi este acelaşi cu Numărul Graţiei şi Iubirii şi cu Numărul mântuirii şi renaşterii finale în Duh. Acest Număr de Aur (φ) este esenţa cea tainică a iubirii eterne. El este totodată expresia Ordinii universale şi a Legii divine a Iubirii, Ordine şi Lege care există şi acum şi va exista mereu, exprimând în veşnicie frumuseţea, măreţia şi puterea fără de sfârşit a lui Dumnezeu”, spune profetul Jakob Lorber, umilul scrib al lui Dumnezeu.

Yoga a fost modalitatea prin care Brâncuşi a desluşit această mare taină a manifestării, creată după un număr care conţine secretul armoniei şi frumuseţii diverselor forme care există. Opera sa este mărturie a valorii şi a autenticităţii practicii sale spirituale. Aşa cum spune şi celebrul dicton yoghin: „Practica îl face pe maestru”.

Arta autentică este o manifestare a frumuseţii, a armoniei, a bucuriei
Frumosul autentic este în acelaşi timp sensul autentic, stabilind o intimă legătură a omului, nu numai cu lumea în care trăieşte ci şi cu ceva care trece de existenţa sa momentană ca fiinţă individuală: „Raţiunea de fi a artiştilor este aceea de a revela frumuseţile Lumii.” Frumosul este chipul adevărului. Pentru a ajunge la el este nevoie de umilinţă şi de curaj: „Există un sens în orice lucru. Pentru a-l atinge trebuie să te lepezi de tine însuţi.” El mai este caracterizat de simplitate şi puritate: „Simplitatea nu este un scop în artă, însă ajungi la simplitate fără să vrei, apropiindu-te de sensul cel real al lucrurilor.”

Armonia şi echilibrul sunt alte caracteristici ale artei autentice: „Frumosul este echilibrul absolut.” Iar ceea ce Brâncuşi spunea despre cei care receptează arta este cu atât mai mult valabil pentru cei care o creează: „Cei care şi-au păstrat în suflet armonia care există în toate lucrurile, vor înţelege foarte uşor arta modernă, pentru că sufletele lor vibrează la unison cu legile naturii.” Aceasta duce la integrarea naturală a operelor de artă în realitatea înconjurătoare: „Aş vrea ca lucrările mele să se ridice în parcuri şi grădini publice, să se joace copiii peste ele, cum s-ar fi jucat peste pietre şi monumente născute din pământ, nimeni să nu ştie ce sunt şi cine le-a făcut, dar toată lumea să simtă necesitatea şi prietenia lor, ca pe ceva ce face parte din sufletul Naturii...”

Arta, ca şi spiritualitatea autentică, hrăneşte fiinţa umană şi îi aduce bucurie. „Sunt un yoghin care cântă de bucurie şi care nu doreşte o bucurie mai mare ca aceasta” spunea Milarepa. Iar Brâncuşi: „Nu cred în suferinţa creatoare.” „Arta ar trebui să fie numai bucurie!… De aceea, nu există “artişti”, ci numai oameni care simt nevoia să lucreze întru bucurie! Să cânte asemenea păsărilor! ” „Plăcerea cu care lucrează artistul este însăşi inima artei sale. Fără inimă nu există arta! Şi cea dintâi condiţie este să îţi placă ţie, să îndrăgeşti şi să iubeşti fierbinte ceea ce faci. Să fie bucuria ta. Iar prin bucuria ta să oferi bucurie şi celorlalţi.”

Vă recomandăm să citiţi şi:
Viaţa lui Milarepa
Coloana infinitului din Tîrgu-Jiu emite energii
Yoga şi creaţia artistică


Bibliografie:
Barbu Brezianu - Constantin Brâncuşi, Editura All, 1998
Ionel Jianu - Constantin Brâncuşi, Editura ştiinţifică şi enciclopedică, 1983
http://www.brancusi2003.ro/ansamblu.htm
http://www.aidanharticons.com/articles/Constantin%20Brancusi.pdf
Sorin Buliga - Sursele filosofiei creatoare la Constantin Brâncuşi, Caietele „Columna”, nr. 4 (37), Târgu-Jiu, 2OO1.
Tretie Paleolog - De vorbă cu Brâncuşi despre „Calea Sufletelor Eroilor”, Ed. Sport-Turism, Bucureşti, 1976.
Peter Neagoe - Sfântul din Montparnasse, Ed. Dacia, Cluj-Napoca, 1977.
Petre Pandrea - Brâncuşi. Amintiri şi exegeze, Brâncuşiana, Ed. Fundaţiei „Constantin Brâncuşi”, Târgu-Jiu, 2000.

Puteti cititi articolul integral pe yogaesoteric

Oystein Sevag - Visual

Va recomand primele 2 melodii de pe albumul "Visual" compus de Oystein Sevag (in colaborare cu Lakki Patey). Piesele se numesc "Painful Love: Prologue", si "Painful Love".
Sunt 2 melodii delicate, lente, linistite, foarte bune ca suport pentru meditatie.

Cuvinte cheie: mister, calm, transcendenta, iubire detasata, compasiune.


Daca va faceti cont pe situl www.allmusic.com (inregistrarea este gratuita), puteti audia un mic fragment din aceste melodii la aceasta adresa: click aici

Demi Moore este innebunita dupa... urinoterapie!

Frumoasa actrita americana, memorabila in rolurile din „Fantoma” sau „Propunere indecenta”, a ajuns astazi una dintre cele mai bine cotate la bursa box-office-ului hollywoodian. Controversata, pe ecran, fiindca a acceptat sa filmeze goala in numeroase pelicule, Demi a socat si atunci cand a pozat de asemenea goala, insarcinata cu al treilea copil, pe coperta revistei „Vanity Fair”. Si ea continua sa socheze, declarand cu emfaza ca utilizeaza urinoterapia, ba mai mult, ca o incurajeaza si pe fiica ei, Rumer, sa urmeze acest tratament, bun, in opinia actritei, pentru orice boala!

„Folosesc de fapt o combinatie de urina si lapte, care a dat rezultate excelente in tratarea unei constipatii cronice, care ma chinuia de cateva luni si careia nici un doctor nu i-a putut veni de hac, decat temporar! Iar urinoterapia ma ajuta, am observat, sa-mi pastrez un ten foarte ingrijit, astfel incat nici nu mai am nevoie de cosmetice! Rumer a vrut si ea sa urmeze acest tratament si este, la randul ei, incantata de rezultate!”
Revista Magazin

Cititi si:

Constantin Brâncuşi a practicat yoga (prima parte)

Ghidul său spiritual care l-a îndrumat din planul astral a fost marele yoghin tibetan Milarepa
de Melania Radu
Cine nu a auzit de Constantin Brâncuşi? Genialul sculptor şi opera lui sunt parte din tezaurul naţional. Ne reprezintă cu succes peste hotare. Sculpturile sale se află expuse în muzee din întreaga lume, iar numele lui este onorat şi cinstit peste tot. Câţi dintre dumneavoastră ştiaţi însă că Brâncuşi a practicat Yoga?

Brâncuşi a urmat, întreaga sa viaţă, o practică spirituală perseverentă. Ghidul său spiritual a fost marele yoghin tibetan Milarepa, care îl îndruma din planul astral. Mai presus însă de propriile sale mărturisiri, în ceea ce priveşte practica Yoga stă mărturie însăşi opera sa. Cunoştinţele esoterice, cum ar fi folosirea proporţiei numărului de aur, sintetizate în creaţiile sale geniale, demonstrează fără echivoc faptul că Brâncuşi a fost un iniţiat.

Milarepa, yoghinul poet
E drept că nu toate lucrările despre Brâncuşi includ şi aceste aspecte legate de practica sa spirituală. Dar apropiaţii sculptorului au relatat în diferite ocazii atât despre faptul că el practica yoga, cât şi despre influenţa pe care spiritualitatea orientală a avut-o asupra creaţiilor acestuia. Şi Mircea Eliade vorbeşte în mai multe rânduri despre fascinaţia lui Brâncuşi pentru Milarepa. Unii dintre prietenii lui apropiaţi din ultima parte a vieţii relatează că Brâncuşi ştia pe de rost viaţa lui Milarepa, ghidul său spiritual, cu care comunica în astral. Supranumit şi „Milarepa din Montparnasse”, (Montparnasse este cartierul parizian unde Brâncuşi îşi avea atelierul) Brâncuşi însuşi devenise o legendă, iar în prezenţa lui se aşternea o misterioasă linişte de început de lume.

Cum l-a „întâlnit” Brâncuşi pe Milarepa? Se spune că în timp ce călătorea pe jos de la Bucureşti spre Paris, în 1903-1904, Brâncuşi a primit cadou de la un elveţian cartea „Milarepa: Ses crimes, ses épreuves, son nirvana” – Milarepa: crimele sale, încercările, eliberarea spirituală. Odată ajuns în Paris, a uitat cartea pe un raft. Într-o zi, în timp ce era furat de gânduri şi frământat de întrebări existenţiale, s-a ciocnit de mobila din cameră. Atunci o carte i-a picat drept în cap. A fost momentul care i-a transformat întreaga existenţă. Cartea conţinea autobiografia lui Milarepa şi celebrele sale imnuri spirituale.

Milarepa (1025-1135) este un personaj extrem de iubit şi admirat în Tibet. Povestea vieţii sale este una dintre cărţile tibetane cele mai cunoscute. Remarcabil în viaţa lui Milarepa este că, deşi a pornit într-o direcţie greşită – a practicat magia neagră şi a făcut mult rău, chiar a omorât oameni – a reuşit printr-un efort uriaş să atingă eliberarea supremă în aceeaşi viaţă. Acceptat ca discipol de un mare maestru (Marpa Traducătorul), Milarepa a urmat o asceză extrem de severă pentru a compensa faptele rele şi a atinge starea de iluminare spirituală. Milarepa şi-a câştigat renumele nu doar datorită realizărilor sale spirituale, ci şi numeroaselor cânturi spirituale pe care le-a compus cu scopul de a ajuta fiinţele umane să acceadă cât mai repede la starea de eliberare spirituală. Ghidul spiritual al lui Brâncuşi a fost un artist care şi-a transpus înţelepciunea în poeme de o neasemuită frumuseţe.

Practica spirituală
În ce priveşte practica sa spirituală, Brâncuşi vorbeşte despre două etape distincte în viaţa sa: una de tinereţe şi una spre sfârşitul vieţii sale. Astfel, din cartea „Sfântul din Montparnasse” de Peter Neagoe aflăm că la scurt timp după ce a ajuns la Paris, Brâncuşi a început practica procedeelor de hatha yoga. Ultimii ani de viaţă au fost dedicaţi unei practici mistico-creştine, isihaste, despre care se vorbeşte în cartea lui Tretie Paleolog, „De vorbă cu Brâncuşi despre ”.

O tehnică de meditaţie iubită de Brâncuşi este „exerciţiul de respiraţie rostind ritmic cuvântul sacru OM” (mai exact este vorba de mantra AUM, cunoscută în tradiţia spirituală indiană şi asimilată cu Logosul Divin). Iată de pildă cum o învăţa pe prietena sa Eileen Lane: „Gândeşte-te la cuvântul sacru AUM… E un cuvânt care se identifică cu ceea ce numim Dumnezeu. Imaginează-ţi cuvântul sacru AUM ca fiind lumina atotputernică, dragostea atotcuprinzătoare, ritmul cosmic, creativitate mereu prezentă, cunoaştere nelimitată. Consideră-l treapta cea mai înaltă pe care o va atinge conştiinţa noastră. Această stare poate fi atinsă numai îndepărtând din minte gândurile rătăcitoare, dorinţa neclară, stânjeneala. Asemenea celorlalte lucruri de preţ, eliberarea nu poate fi obţinută fără efort.”

Influenţele orientale
Lumea orientală a exercitat întotdeauna asupra sa o fascinaţie profundă. Ajuns la Paris, Brâncuşi a frecventat cu asiduitate muzeele, printre care şi muzeul Guimet, în care era fascinat de piesele orientale. El a studiat de altfel arta Asiei de sud-est şi pe cea a Indiei, cu statuile specifice de bronz lustruit. A găsit în gândirea simbolică orientală, la fel ca şi în folclorul românesc, acele sensuri profunde care stau la temelia gândirii arhaice a popoarelor.

Fondatorul modernismului în sculptură a fost de fapt un tradiţionalist al artelor sacre şi unul dintre puţinii artişti care au menţinut principiile a ceea ce se numeşte artă sacră. Originalitatea sa constă în a merge până la origini, până la sufletul cel misterios al lucrurilor: „Ne regăsim cu toţii la sfârşitul unei mari epoci şi este necesar să ne reîntoarcem la începutul tuturor lucrurilor şi să regăsim ceea ce s-a pierdut”, scria marele artist.

Meditaţia yoghină i-a permis accesul la esenţe
Yoga, „Calea Infinitului Divin” sau „Calea către Infinit” are ca scop ultim revelarea directă, efectivă a Realităţii Divine, sau cu alte cuvinte, realizarea unui contact continuu, conştient, cu Cauza Primordială Supremă, care este Dumnezeu Tatăl.

Yoga a fost pentru Brâncuşi calea care l-a condus către esenţe, meditaţia yoghină l-a făcut să se întoarcă la simbol, pe care apoi l-a transpus în opera sa. „Funcţia artistului rămâne aceea de a descifra semnele ascunse ale naturii şi de a interpreta misterele Universului”, pentru cei pregătiţi să le „vadă”. „Nu căutaţi forme secrete sau mistere. Ceea ce vă dau este bucurie curată. Contemplaţi lucrările mele până le vedeţi. Cei aproape de Dumnezeu le-au văzut.”

Pentru Brâncuşi a sculpta însemna a crea, în deplină meditaţie şi concentrare, în linişte şi detaşare, într-o deplină comuniune cu Natura: „Când creezi, trebuie să te confunzi cu Universul şi cu elementele sale...” Aceasta reflectă dorinţa sa de a trăi direct acea realitate sacră prezentă atât în lumea exterioară omului cât mai ales în el însuşi: „Arta nu înseamnă o evadare din realitate, ci o intrare în realitatea cea mai adevărată, poate singura realitate adevărată.” „Vrem întotdeauna să înţelegem ceva. Însă nu este nimic de înţeles. Tot ceea ce puteţi contempla aici, în Atelier, a
re un singur merit: că este trăit...”

Arta şi meditaţia au aceeaşi natură
Atât arta iniţiatică, cât şi meditaţia yoghină sunt stări creatoare ale conştiinţei umane. Ele par a fi îndreptate în direcţii diferite: arta către domeniul manifestării sensibile, exterioare, meditaţia către integrarea interioară a formelor şi impresiilor simţurilor. Totuşi, arta şi meditaţia se compensează, se întrepătrund şi se creează astfel una pe cealaltă. Întotdeauna când spiritualitatea este o forţă vie, ea îşi găseşte o expresie naturală, firească şi spontană în artă; de fapt ea însăşi devine o artă, aşa cum şi arta în cele mai înalte expresii ale ei, devine o cale spirituală.

Toate sculpturile lui Brâncuşi sunt invitaţii la meditaţie, sunt opere filozofice turnate în bronz sau şlefuite în piatră. „Statuile mele sunt ocaziuni ale meditaţiei. Templele şi bisericile au fost şi au rămas întotdeauna lăcaşuri ale meditaţiei.”

Ansamblul de la Târgu Jiu – un spaţiu al meditaţiei
Un „lăcaş” al meditaţiei îl reprezintă şi Ansamblul sculptural de la Târgu Jiu. Formele simbolice desenate în spaţiu de elementele ansamblului au fost aranjate de către sculptor într-o anumită ordine. Aceasta contribuie la transformarea lor în chei tainice către lumea subtilă a energiilor. Trecătorii care se aşează la Masa Tăcerii, pe unul din cele 12 scaune, pot conştientiza faptul că se simt mai bine şi că oboseala le trece mai repede decât de obicei. Iar efectul produs de Ansamblul de la Târgu Jiu în fiinţa celui care îl parcurge pe jos de la un capăt la celălalt, într-o stare meditativă, este unul de sublimare a energiilor şi de transcendere a realităţii obişnuite.

Traseul poate fi parcurs pornind de la Masa Tăcerii, în pas lent, ritmat, conştientizând respiraţia. Cei care au curiozitatea să încerce vor sesiza că privirea le este purtată de la un nivel la altul, într-un mod firesc, natural. Iar energiile urcă de la nivelul cel mai de jos, Masa şi Aleea Scaunelor, spre al doilea, marcat de Poarta Sărutului, pentru ca, în final, să ţâşnească pur si simplu către înalt, purtate de către spirala Coloanei în acelaşi timp cu privirea care se înalţă tot mai sus. „Arta nu ridică oamenii deasupra lor, ci în ei înşişi.” spunea Brâncuşi.

Ansamblul de la Târgu Jiu, numit de Brâncuşi „Calea Sufletelor Eroilor”, reprezintă un drum simbolic de reîntoarcere a eroilor gorjeni - prin jertfa lor de sine pentru ţară şi credinţă - la Dumnezeu. Iar într-un sens mai larg, această reîntoarcere evolutivă - deci cu sens pozitiv, de recuperare - este o „cale eroică” pentru orice om care simte imperios nevoia de a-şi întâlni Creatorul, o cale de reîntoarcere spre Divin şi în acelaşi timp de recuperare a stării paradisiace a începutului şi a unităţii primordiale.


Puteti cititi articolul integral pe yogaesoteric

Cutremur in Justitia romaneasca. Pe cand unul si in mass media?

In timp ce in mass media continua subiecte gen Elodia, un subiect extrem de fierbinte trece aproape neobservat: cel al magistratilor corupti din Consiliul Superior al Magistraturii. Evolutiile recente sunt extrem de interesante. Se pare ca efectul va fi unul de domino, unii dintre cei implicati facand acuzatii ce releva dedesubturile murdare ale Justitie Române. Probabil ca vom asista la tot mai multe astfel de dezvaluiri ale coruptiei celor care ne conduc avand in vedere ca acest aspect este stimulat din punct de vedere astrologic de apropiata intrare a planetei Pluto in zodia Capricorn in ianuarie 2008, de cand tot mai multe lucruri ascunse vor iesi la iveala si cand structurile si conceptiile invechite vor trebui sa dispara.
Iata deci de ce in cadrul CSM-ului o mana se spala pe alta si un procuror este pe cale a fi facut scapat de arestul cerut de catre DNA. Pentru a ii fi inchisa gura care ar putea sa spuna multe... A doua stire ne releva legaturile pe care Dinu Patriciu le are cu Justitia prin intermediul unei angajate Rompetrol care este in acelasi timp si persoana din comisia de examinare care influenteaza in proportie de 80% cine va detine posturile de procurori sefi!!

CSM apara procurorii care iau spaga
de Andreea Pora HotNews.ro, Marţi, 11 decembrie 2007, 18:57

CSM se reuneste marti seara, la cererea DNA, pentru a se pronunta asupra arestarii preventive a procurorilor Dumitru Gheorghe si Eugen Cojocaru. Cererea vine dupa ce luni seara, membrii CSM au votat pentru retinerea lui Dumitru Gheorghe, procurorul care a dat spaga 15.000 de euro pentru a cistiga concursul pentru functia de sef al Parchetului de pe linga Curtea de Apel Pitestil, dar nu au vrut sa se pronunte si in ce-l priveste pe Eugen Cojocaru, procuror la Parchetul General si membru supleant in comisia de examinare, cel care a luat mita. Laura Kovesi si Daniel Morar au criticat in termeni duri CSM. " Membrii CSM si-au incalcat obligatiile preofesionale. Nu au dreptul la indecizie, nu pentru asta au fost trimisi in CSM. Asteptam sa se pronunte" a declarat pentru HotNews.ro Daniel Morar.
Citeste restul stirii.

O angajata a lui Patriciu decide procurorii-sefi din toata tara
de Alina Neagu HotNews.ro, Marţi, 11 decembrie 2007, 21:31

O angajata a companiei Rompetrol decide cine ar trebui sa fie procuror-sef peste parchete din toata tara. Intr-o plangere penala adresata DNA, Gabriela Ghita, procuror la Parchetul general si presedinta comisiei de examinare, urmarita penal in dosarul privind fraudarea concursurilor pentru procurori, sustine ca Irina Berar, examinatorul pe probleme de management, este angajata firmei Rompetrol. Mai mult, nota data de angajata Rompetrol stabileste, in proportie de 80%, cine va obtine postul de procuror-sef.
Citeste restul stirii.

Citeste si:
Halal justitie: Membri ai CSM, forul suprem al moralitatii in justitie, anchetati pentru mita si fraudarea unui examen!
Loja lui Patriciu
Agentii de influenta ai masoneriei din mass media il calomniaza pe Gregorian Bivolaru
Masonul Patriciu a castigat in justitie procesul cu SRI referitor la ascultarile telefonice ilegale. Noi ce mai asteptam?
Cum intelege CSM sa faca o ancheta? - o radiografie a abuzurilor justitiei
Contrafacerea dosarelor MISA - Gregorian Bivolaru
Dreptate pentru MISA si Gregorian Bivolaru - Vinovaţii pentru abuzurile din timpul percheziţiilor din 18 martie 2004 trebuie să plătească
Discriminarea scolii de Yoga MISA din nou pe agenda de lucru a OSCE la Varsovia, 24 Septembrie - 5 Octombrie 2007
Incalcarea sistematica, flagranta, a prezumtiei de nevinovatie, in cazul MISA, va duce la sanctionarea statului roman de catre CEDO
În România, dreptatea e mai dreaptă pentru unii
Gregorian Bivolaru si MISA in raportul independent Sistemul juridic din România - septembrie 2006, realizat de Societatea pentru Justitie (SoJust)
CAMPANIA ÎMPOTRIVA MIŞCĂRII PENTRU INTEGRARE SPIRITUALĂ ÎN ABSOLUT ŞI ÎNCĂLCAREA DREPTURILOR ŞI LIBERTĂŢILOR MEMBRILOR ORI SIMPATIZANŢILOR MISA

Dhammapada - Buddha

22. Cei care sunt experti in practica atentiei, intelegand-o clar, se delecteaza cu starea pe care o au fiind atenti, si se bucura de cunoasterea celor Nobili.

23. Acesti oameni intelepti, meditativi, de neclintit, intotdeauna posesori de puteri elevate, ajung la Nirvana, cea mai inalta fericire.

Cand vorbeste de "cei Nobili", Buddha nu se refera la titlurile acestei lumi trecatoare si adeseori atat de superficiala, ci la nobletea spirituala, adica la atingerea celor mai inalte stadii de evolutie a constiintei, a sufletului si a mintii. Aceasta cunoastere pe care o au cei Nobili nu se obtine asadar prin simpla lectura a unor carti fie ele si tratand aspecte spirituale, nici nu se obtine facand in mod mecanic niste ritualuri, si nu se obtine nici chiar practicand la modul superficial tehnici spirituale autentice. Constiinta practicantului este cea care da eficienta demersului sau evolutiv, si de aceea Buddha subliniaza importanta atentiei.

Un aspect foarte important este acela ca atentia de care vorbeste Buddha nu este una strict intelectuala, ci este in acelasi timp si o atentie a sufletului. Aceasta cheie este intotdeauna ignorata de cei viciosi, rai si egoisti dar care cocheteaza cu calea spirituala, si de aceea intotdeauna aceste biete fiinte nu obtin niciun rezultat cu adevarat valoros, si nu se bucura de fericirea "celor Nobili".

Samuel Barber - Adagio for strings

Recomandarea de astazi se adreseaza iubitorilor muzicii clasice. Piesa se numeste "Adagio for strings" si a fost compusa de Samuel Barber in 1936.

Desi de o simplitate remarcabila, piesa se caracterizeaza prin lirismul sau deosebit, prin intensitatea si profunzimea sentimentelor afective transmise. Datorita liniei sale melodice accesibile, piesa a fost adaptata de catre numerosi artisti, ea regasindu-se de exemplu atat in variante corale de exceptie cat si mixata cu destul succes de DJ Tiesto. Deasemenea aceasta piesa muzicala se regaseste in coloana sonora a unui film de exceptie: "Platoon" (Plutonul) in regia lui Oliver Stone.

Cuvinte cheie asociate acestei melodii: sacrificiu, compasiune, iubire christica.

Putei gasi un mic film cu aceasta melodie la aceasta adresa: http://www.youtube.com/watch?v=RRMz8fKkG2g

Michael Nyman - Memorial

Acest mesaj inaugureaza o noua categorie in cadrul blogului, numita "Recomandari muzicale", si sper ca piesele muzicale prezentate sa fie pe gustul a cat mai multi dintre cei care ne cititi.

O melodie care mi-a placut mult este piesa "Memorial" compusa de Michael Nyman, si aflata pe albumul "The cook, the thief, his wife and her lover". Aceasta piesa o puteti gasi si pe albumele "Film music" si "The essential Michael Nyman Band" (sau "Best of Michael Nyman").

Cuvinte cheie asociate acestei melodii: maiestuoasa, solemna, celebrare, seriozitate, incununare, forta morala si spirituala, dominare.

O recomandare tehnica in privinta calitatii auditiei muzicale: formatul mp3 este de evitat, rezultate mult mai bune fiind obtinute cu formate audio lossless gen "flac" sau "ape", sau cel mai bine cu un Audio-CD.

Puteti gasi un mic film cu aceasta melodie la aceasta adresa: http://youtube.com/watch?v=XUOL7bdqVGI

Cazul MISA din perspectiva Europeana

Despre cazul MISA - Gregorian Bivolaru si despre justitia din Romania in general. Interviuri cu Jens Peter Bonde - membru in parlamentul European, liderul Grupului de Independenta si Democratie (ID Group) in Parlamentul European, Lisbeth Kirk - redactor sef EUObserver, Ulla Sandbaek - preot, fost membru in Parlamentul European.



Articol preluat de pe filme-misa.blogspot.com

Halal justitie: Membri ai CSM, forul suprem al moralitatii in justitie, anchetati pentru mita si fraudarea unui examen!

50.000 de euro fotoliul de procuror-sef
Cu 50.000 de euro se poate cumpara examenul de promovare a magistratilor in functii de conducere, concurs organizat de Consiliul Superior al Magistraturii, forul suprem al moralitatii in Justitie. Procurorii anticoruptie au inceput urmarirea penala impotriva a patru procurori, a unui judecator si a unui notar (fost judecator suprem). Subiectele au fost obtinute de la invinuita Gabriela Ghita, presedinta comisiei de examen, procuror la Inalta Curte de Casatie si Justitie, si date celor care au "cotizat".

Lantul mitei cuprinde si intermediari. Unul dintre ei, notarul Gheorghe Bucur, fost judecator la Curtea Suprema, "s-a angajat ca va interveni (si a reusit!) pe langa unii dintre membrii Sectiei de procurori ai CSM in scopul reusitei la examen a candidatului Dumitru Gheorghe", dupa cum rezulta din convorbirile telefonice inregistrate. Numele membrilor CSM implicati in fraudarea examenului nu au fost inca facute publice.

Cristian Deliorga (membru CSM, suspectat initial) ne-a declarat ca nu a favorizat pe nimeni. Dan Chiujdea, seful sectiei de procurori a CSM, a sustinut, de asemenea, ca "la mine nu a intervenit nimeni. Faptele pentru care s-a sesizat DNA sunt extrem de grave si vom sta la dispozitia procurorilor anticoruptie pentru a se face lumina. Evident ca imaginea noastra este sifonata acum".
Integral in Romania libera Joi, 6 decembrie 2007

Cititi si:
Cum intelege CSM sa faca o ancheta? - o radiografie a abuzurilor justitiei
Contrafacerea dosarelor MISA - Gregorian Bivolaru
Dreptate pentru MISA si Gregorian Bivolaru - Vinovaţii pentru abuzurile din timpul percheziţiilor din 18 martie 2004 trebuie să plătească
Discriminarea scolii de Yoga MISA din nou pe agenda de lucru a OSCE la Varsovia, 24 Septembrie - 5 Octombrie 2007
Incalcarea sistematica, flagranta, a prezumtiei de nevinovatie, in cazul MISA, va duce la sanctionarea statului roman de catre CEDO
În România, dreptatea e mai dreaptă pentru unii
Gregorian Bivolaru si MISA in raportul independent Sistemul juridic din România - septembrie 2006, realizat de Societatea pentru Justitie (SoJust)
CAMPANIA ÎMPOTRIVA MIŞCĂRII PENTRU INTEGRARE SPIRITUALĂ ÎN ABSOLUT ŞI ÎNCĂLCAREA DREPTURILOR ŞI LIBERTĂŢILOR MEMBRILOR ORI SIMPATIZANŢILOR MISA

Interviu cu expertul în secte Karl Eric Nylund

Jurnaliştii şi procurori repetă cât de des au ocazia "secta MISA" în sus, "secta MISA" în jos. Nu odată yoghinii MISA au fost numiţi cu apelativul de "sectanţi". De ani de zile se munceşte din greu pentru a se lipi această etichetă de MISA.

Cum stau însă lucrurile în realitate? Este MISA sau nu este o sectă?

Răspunsul la această întrebare îl aduce studiului de specialitate al preotului suedez Karl-Erik Nylund. Concluzia sa este că MISA NU este o sectă. Nylund este specialistul în materie de secte al Curţii Supreme de Justiţie de la Stockholm, Suedia şi este unanim recunoscut în Europa ca autoritate în acest domeniu. Concluzia sa referitoare la MISA a venit în urma unor studii sociologice riguroase. La polul opus, afirmaţiile făcute în presa din România şi chiar în rechizitoriul MISA nu au la bază o cercetare realizată în interiorul şcolii de yoga MISA şi nici intervievarea vreunui practicant yoga.

Vă prezentăm un scurt interviu acordat de Karl Eric Nyulnd despre studiul pe care l-a realizat despre MISA şi Gregorian Bivolaru.



Citiţi şi:

Raportul realizat de sociologii suedezi de la Skop-Research despre MISA si NATHA

Raportul realizat de un grup de sociologi români despre yoghinii MISA

Exemple de manipulare mediatica si corporatista: Povestea "bradului" care nu e brad dar care a aruncat in haos traficul bucurestean

Viata noastra este influentata, vrem nu vrem, de catre mass media. Iar mass media e influentata de catre corporatiile furnizoare de profituri si finantare prin reclama. Dar de cele mai multe ori nu suntem constienti de asta, nici chiar atunci cand suntem afectati in mod direct.

Pe 1 decembrie Bucurestiul a fost aruncat in haos. Zeci sau sute de mii de oameni s-au inghesuit si calcat in picioare, mii de masini au ramas blocate in trafic timp de mai multe ore, peste 40 de copii au fost pierduti de catre parinti in aglomeratie si din fericire au fost regasiti ulterior.
Cum s-a ajuns aici?

Totul a pornit de la campania de promovare "neconventionala" a imaginii unei banci portugheze care a intrat recent pe piata romaneasca. Aceasta a construit cu aprobarea primariei o structura metalica de forma conica si a impodobit-o cu beculete. Apoi au aparut, ca din senin, la mai toate canalele de televiziune si in mai toate ziarele, de multe ori sub forma de reclama mascata, stiri despre evenimentul aprinderii luminilor pe ceea ce a fost numit "cel mai mare brad din Europa". La TVR datorita unei astfel de stiri 2 reporteri s-au luat la bataie si s-a lasat cu ochi vineti, pentru ca unul dintre ei a cenzurat numele bancii care isi promoveaza astfel imaginea, iar celalalt a fost banuit de primirea de foloase ilegale. La o alta televiziune oamenii au fost si sunt indemnati in continuare sa se fotografieze cu "bradul" care are insemnele bancii si sa le trimita pe o anumita adresa pentru a fi difuzate pe post.
Astfel in doar cateva saptamani prin mediatizare excesiva si reclama mascata s-a ajuns la o adevarata isterie. Manipularea mediatica a afectat in final si oameni care n-au vazut stirile care promovau evenimentul, dar se aflau in proximitatea lui pe 1 decembrie, datorita blocajului total din zona.

Un singur lucru, esential, au uitat sa mentioneze cei care din interese financiare au provocat aceasta nebuneasca campanie aparent nevinovata si intamplatoare: asa numitul "cel mai inalt brad din Europa" NU E BRAD! Este doar o structura metalica pe post de panou publicitar. Iar mass media a fost un instrument, de propanganda si influentare psihologica a populatiei Bucurestiului.

Mai este presa interesata de apararea drepturilor cetatenesti sau este doar animata de castiguri financiare fara scupule si reprezentarea unor interese obscure?

Vezi si
Exemplu de manipulare media: Desi Coreea de Sud a recunoscut ca a deschis prima focul, mai mult de 80% din mass media critica exclusiv Coreea de Nord

O nouă performanţă în Gardianul. 132 de greşeli în numai… 80 de rânduri!!!

de Maria Nicola şi George Preda /yogaesoteric

Numai 80 de rânduri. Atât are în versiunea electronică articolul publicat de Gardianul în 24 noiembrie 2007 sub titlul „MISA, adepta practicilor satanice. Istoria unei secte, între doctrinele de tip nazist şi fanteziile sexuale aberante” semnat de Ioana Theodoru. În aceste 80 de rânduri, autoarea reuşeşte să facă nu mai puţin de 132 de greşeli, care oscilează între inepţii şi prostiuţe datorate inculturii, între minciuni gogonate şi exagerări grosolane, între erori de documentare şi greşeli de limba română. Pentru acest articol, Ioana Theodoru şi redacţia Gardianul merită cu prisosinţă îndoielnicul Premiu Special pentru CEL MAI ABERANT ARTICOL ORIGINAL SCRIS VREODATĂ DESPRE MISA. Spre deosebire de trendul general în campaniile furibunde anti-MISA, acest articol reuşeşte să aducă în discuţie idei noi. Unele aberaţii sunt chiar premiere absolute, cum ar fi aşa-numitul motto al MISA, motto care în realitate este inventat de Gardianul.

Articolul din Gardianul necesită o analiză detaliată, pentru că este emblematic pentru campania de manipulare a opiniei publice împotriva MISA. În plus, articolul “scapă” şi nişte informaţii cheie, privind cine sunt cei care orchestrează această campanie şi ce îi deranjează pe ei la MISA. În analiza noastră, am procedat prin numărarea erorilor, ele fiind mult prea abundente pentru a putea fi ignorate cu seninătate. Practic este mult mai dificil, dacă nu imposibil, să găsim ceva corect şi adevărat în acest articol, de aceea vom adresa pe rând toate afirmaţiile din articol şi vom comenta articolul integral. Toate erorile din acest text - demascate se regăsesc într-un articol amplu pe www.yogaesoteric.net.

Romanii se trezesc - Efecte ale campaniei impotriva MISA din Gardianul

MISA, Elodia si votul universal
Romanii nu au stiut despre ce este vorba la referendumul de acum opt zile. Asa ne spun analisti cu greutate. Tot ei ne invata ca romanii nu prea stiu nici care e rostul parlamentului european. Si de-aia n-au dat buzna la urne. In schimb, istoria MISA si a Bivolarului e stiuta de toata lumea. Mai bine sau mai rau, depinzand de sursa si izvoare. Mie imi displace Bivolaru dar, in acelasi timp, ma gandesc ca toata zarva de acum cativa ani a presei si a procurorilor impotriva lui Gregorian si a adeptilor lui a fost cam fara obiect si cam fara probe acuzatoare. Zic asta pentru ca:
Regatul Suediei a acordat adapost omului si nu cred ca fara motive. Cu alte cuvinte, daca ar fi sa aleg intre hotararea unei curti suedeze si a uneia romanesti, nu mi-ar fi greu sa ma hotarasc in ce directie sa caut credibilitatea.
Tot circul de odinioara, filmat din toate unghiurile, unde oameni cu cagule spargeau usi si ne aratau casete si carti fara continut incriminatoriu, mi se parea de un prost gust extrem si orchestrat cu un scop bine definit dar ascuns mie.
Tot in acea perioada, aflandu-ma cu treburi prin Bucuresti, am trecut, incet, cu masina, pe langa o manifestatie MISA impotriva circului de care ziceam mai sus, iar toti participantii mi s-au parut oameni curatei, frumosi si pasnici. O coloana de vreo 500 de metri de barbati si femei tineri, cu aer de intelectuali si nicidecum niste ciudati, satanisti sau alte specii reprobabile. Stiu ca diavolul nu se prezinta urat si nespalat atunci cand vine sa te ispiteasca, posede, penetreze. Dimpotriva. Dar macar o sclipire diabolica tot trebuie sa aiba in ochi, nu? Ca oamenii aia fac yoga, nu ejaculeaza niciodata, leviteaza sau se adapa cu scarbosenii, nu stiu si nu prea e treaba mea sau a procuraturii. Intre ei, care se dedau la presupuse grozavii intre patru pereti, si un vecin care pune 1000 de watzi in fereastra sa auda tot cartierul minunatele acorduri ale lui Guta sau ale Parazitilor, eu tin cu yoginii.

Inainte de votul din 25 noiembrie s-a consumat un nou episod din comedia “presa contra MISA”. Era vorba de data asta de niste filmulete facute pe dinafara si pe dinauntrul unor biserici care, ne spunea un ziar si ziaristii lui, ar fi facut parte dintr-o productie mai laborioasa si cam pornografica. Am vazut la televizor, fix inainte de ziua electorala si in vreo doua randuri, un baiat care-si zicea ziarist si care tot repeta ca are dovezi zdrobitoare ca e vorba de o noua productie MISA. Dovezile erau de felul: “Este evident… seamana cu filme mai vechi de aceeasi factura ale MISA” (cele vechi au fost probabil atribuite MISA tot cu astfel de “dovezi”), “domnul cutare care presteaza in rolul futangiului face parte din MISA”, etc…. Pai sa zicem ca eu as produce un film XXX, (despre "starring in" neputand fi vorba pentru ca sunt urat, tomnatic si am inhibitii chiar si fara camere de filmat). In acelasi timp fac parte din organizatia Intereast Romania. Rezulta de aici ca orice mascarici care ia salariu de la un ziar poate scrie si grai “cu probe evidente” ca Intereast Romania produce si difuzeaza filme pentru adulti si ar trebui sa puna si un felinar rosu la intrare.
Pe mine si cel putin pe unii dintre voi o diversiune ca asta sau dezbateri lungi si captivante despre Elodia nu sunt de natura sa ne tina tintuiti de televizor si, eventual, sa renunt sa mai votez alegeri sau referendum. Dar poate ca sunt oameni pentru care Elodia si MISA sunt chestiuni mult mai arzatoare decat curvistina de politica si tagma stapanitorilor indiferent cum ar fi ei alesi. Si atunci sigur ca problemele Uniunii Europene ne sunt straine, iar intrebarile despre sisteme de vot sunt "abstractiuni" de neinteles.

Blog A smaller bang - autor Nicu Panaitescu

Dhammapada - Buddha

Capitolul 2: Despre atentie

21. Atentia este calea care conduce la nemurirea spirituala(Nirvana), nepasarea(superficialitatea) este calea mortii. Cei care cauta (spiritual) plini de atentie nu mor, cei care sunt nepasatori sunt deja morti.

Ultima afirmatie a lui Buddha, destul de dura, este foarte asemanatoare cu remarca lui Iisus: "lasa mortii sa-si ingroape mortii", facand referire la aceeasi categorie a oamenilor lipsiti de preocupari si aspiratii spirituale.

Faptul ca Buddha vorbeste destul de mult despre atentie releva importanta pe care el a acordat-o acestei atitudini. Fara indoiala ca in privinta celor total dezinteresati de spiritualitate, progresul lor in aceasta directie este nul, si asta nu surprinde pe nimeni. Problema e ca si dintre cei care au preocupari spirituale, multi inteleg sa parcurga aceasta cale la modul mecanic. Iarasi merita remarcata analogia cu spusele lui Iisus care indemna la adoptarea unei atitudini asemantoare celei a copiilor. Atunci cand un copil cerceteaza ceva, el o face plin de curiozitate, de atentie, de deschidere, de pasiune. Cata deosebire intre atitudinea copiilor si atitudinea superficiala si robotizata a multor oameni care cocheteaza cu o cale spirituala!

Pe o cale spirituala au valoare doar acele aspecte care sunt traite cu tot sufletul, al caror adevar umple total constiinta, ori aceasta experienta nu poate avea loc decat daca omul cauta precum un copil.