Opinii despre Yoga, Tantra, spiritualitate, despre o viata sanatoasa, despre iubire si sexualitate, despre abuzurile si nedreptatile savarsite impotriva yoghinilor, despre societatea contemporana si evolutia umanitatii, despre esecul planurilor de creare a unei dictaturii globale si despre prabusirea cabalei satanice a "iluminaților"
Consider ca una dintre cele mai mari binecuvantari pe care mi le-a dat Dumnezeu in aceasta viata a fost aceea de a intalni de-a lungul vietii oameni foarte valorosi. In fiecare perioada a vietii mele am avut cel putin o persoana foarte apropiata de la care am avut enorm de mult de invatat. Cum se spune ca "Dumnezeu se manifesta cel mai bine prin oameni", a fi in preajma unor oameni valorosi poate favoriza foarte mult dobandirea de noi calitati si eliminarea defectelor native sau dobandite pe parcurs. Aceasta opinie se apropie de modul cum este inteleasa in Orient notiunea de satsang/satsanga (termen sanscrit insemnand mai multe lucruri, printre care si <compania celor intelepti, aflati in cautarea Adevarului>).
Beneficiul obtinut prin compania celor intelepti poate fi foarte bine inteles prin prisma fenomenului rezonantei: cand un receptor se acordeaza pe aceeasi lungime de unda cu un emitator, are loc un transfer de energie intre emitator si receptor. Aceasta companie insa nu trebuie inteleasa sau aplicata mecanic, ca o simpla apropiere fizica (in acelasi spatiu si timp) intre doua persoane. Daca apropierea este doar una fizica, nu rezulta prea multe beneficii, si pentru exemplificare putem lua cazul lui Iisus: la ce i-a folosit lui Iuda compania lui Iisus? Sau la ce le-a folosit fariseilor care ascultau spusele lui Iisus doar ca sa-i gaseasca nod in papura (mintea lor fiind focalizata asupra acuzatiilor care ar putea sa le arunce asupra Lui, si nu asupra modului cum ar putea ei sa se apropie de Dumnezeu folosind invaturile lui Iisus) compania Acestuia? Evident nu le-a folosit la nimic, ba chiar ceea ce a fost nectar pentru altii (invatatura spirituala inovatoare a lui Iisus) pentru ei a fost doar pricina de decadere in abisurile raului. Rezulta ca mai presus de compania fizica este apropierea si comuniunea sufleteasca, spirituala profunda. Beneficiul care poate fi tras din compania oamenilor intelepti consider ca este in stransa legatura cu anumite calitati, cum ar fi de exemplu capacitatea de a resimti profunde si sincere sentimente de prietenie. Aceasta presupune la randul ei o serie de calitati asociate. La loc de cinste sta puritatea sufletului si a intentiilor, onestitatea, sinceritatea. Acela care este pur, sincer, onest se poate deschide intr-adevar sufleteste fata de ceilalti oameni, fiindca el nu are nimic de ascuns. Neavand niciun interes sa fie ascuns, el insusi beneficiaza de aceasta deschidere a sa, fiindca el poate sa si primeasca cadourile sufletesti minunate ale celor din jur (asociate cu energii subtile benefice elevate). Altfel spus, cand deschidem ceva pentru a oferi(in cazul de fata sufletul nostru), aceasta deschidere ne permite automat sa si primim conform intentiilor noastre. Si cum intentiile noastre sunt pure, ceea ce va patrunde in noi va fi deasemenea pur. Persoanele impure, care cred ele ca ii pacalesc pe ceilalati oameni afisand o masca interioara buna ce ascunde defecte de caracter grave, prin aceasta inchidere de facto a interiorului lor ei opresc si tot ceea ce ar fi putut intra bun de la ceilalti catre sufletul lor. Analogic vorbind, este ca si cum interiorul omului si ceea ce afiseaza acesta la exterior constituie 2 fante: - in cazul in care fantele sunt aliniate (cand omul este sincer, onest, deschis, pur in intentii), este adevarat ca la exterior se vede cu adevarat interiorul (lucru care nu deranjeaza deloc pe cel pur, dimpotriva, cum spune Iisus: "Nimeni nu aprinde o faclie ca s-o tina ascunsa sub obroc") , dar avantajul este si ca tot ceea ce este frumos va putea sa patrunda din exterior in interior prin cele doua fante aliniate. - in cazul in care cele doua fante (interiorul si exteriorul) nu sunt aliniate, este adevarat ca omul fals, ascuns, mincinos, cu 2 fete, nu-si arata interiorul pe care se complace sa-l mentina murdar si plin de defecte si rezonante rele catre exterior, dar in acelasi timp nimic pur si elevat nu va putea patrunde din exterior (din sufletele celorlalti oameni chiar elevati in compania carora persoana prefacuta s-ar putea afla) in sufletul acestuia. Intelegerea acestui mecanism este foarte importanta fiindca ne permite sa intelegem ca niciodata nu putem minti pe nimeni cu adevarat, decat pe noi insine. Si primul care beneficiaza de o atitudine total deschisa si sincera este chiar cel care are curajul sa o puna in practica. Sigur ca daca privim lucrurile in mic (pe scara timpului si a spatiului), putem concluziona ca un om fatarnic a reusit sa pacaleasca cativa oameni prosti si impuri, si deasemenea se poate concluziona ca omului ascuns si prefacut nu i-a fost prea rau, fiindca prefacatoria si lipsa de transparenta sufleteasca nu te fac sa te zvarcolesti in chinuri. Insa privind lucrurile la scara intregii vieti, se poate vedea cat se poate de limpede ca progresul moral si spiritual si fericirea elevata a unui astfel de om inchis sufleteste si ascuns au fost nule.
Capacitatea de a resimti admiratie in loc de invidie ne ajuta deasemenea foarte mult sa beneficiem de pe urma companiei oamenilor elevati si valorosi. Deasemenea ne ajuta enorm capacitatea de a vedea calitatile oamenilor si nu defectele lor. Oare cine este mai avantajat prin prisma evolutiei sale interioare: cel care se focalizeaza empatic asupra inteligentei unui om de geniu in compania caruia are norocul sa se afle, sau cel care se focalizeaza empatic asupra a cine stie ce defect minor real sau inchipuit al acelui geniu? Fara indoiala ca oamenii inteligenti care doresc sa evolueze se focalizeaza intodeauna asupra calitatilor minunate pe care oamenii valorosi le manifesta cu multa intensitate, si nu sunt deloc interesati sa le gaseasca hibe care sa dovedeasca in ochii prostului ca, vorba lui Eminescu, oameni au fost si ei. Oamenii valorosi simt fara doar si poate pe aceia care se focalizeaza empatic asupra calitatilor lor, si vor cauta compania acestora, fiindca ei vor simti ca sunt incarcati de aceasta amplificare a energiilor sublime rezultata prin focalizarea asupra calitatilor. Aceasta este astfel o situatia in care ambii oameni castiga: si cel care se focalizeaza asupra calitatilor unei persoane, si cel care manifesta calitatea care incanta o alta persoana. Dimpotriva, situatia in care un om invidios si cu un suflet mic se focalizeaza asupra defectelor persoanelor valoroase (pentru a-si dovedi siesi ca are valoare fiindca nu e singurul prost de pe planeta, si mai bine decat a fi plin de defecte ca el nu se poate si nu e nimeni), este o situatie in care nimeni nu are de castigat, si primul care are de pierdut e omul invidios.
Rele-or zice ca sunt toate câte nu vor întelege... Dar afara de acestea vor cata vietii tale Sa-i gaseasca pete multe, rautati si mici scandale -- Astea toate te-apropie de dânsii... Nu lumina Ce în lume-ai revarsat-o, ci pacatele si vina, Oboseala, slabiciunea, toate relele ce sunt Într-un mod fatal legate de o mâna de pamânt; Toate micile mizerii unui suflet chinuit Mult mai mult îi vor atrage decât tot ce ai gândit.
(Scrisoarea I, de Mihai Eminescu)
Iubirea si apropierea sufleteasca inefabila care apare intre sufletele a doua persoane nu poate fi masurata si nici descrisa prin cuvinte, dar ea sta la baza procesului miraculos in care tot ceea ce este bun este amplificat in sufletele celor aflati astfel intr-o profunda comuniune cu adevarat spirituala.
Rezultat al cercetarii sistematice a dosarelor din arhiva CNSAS, volumul analizeaza, pentru prima oara, fenomenul reprimarii miscarii yoga in Romania comunista. Documentele si interviurile luate victimelor pun in evidenta anvergura masurilor prin care Securitatea a incercat sa elimine asa-numitele „grupari anarhice pe linia Meditatiei Transcendentale”. Actiunile represive, luind forma celor mai violente practici ale anilor ’80, s-au desfasurat pina in ultimele zile ale regimului comunist. Refuzul adeptilor yoga de a renunta la aspiratiile lor in ciuda anchetelor, arestarilor si tratamentelor inumane la care au fost supusi a reprezentat o autentica forma de rezistenta fata de regimul comunist, complet necunoscuta pina acum opiniei publice.
Cuprins: Yoga in clandestinitate • Meditatia Transcendentala. Scandalul • Grupurile din Bucuresti, Pitesti si Bacau • Instructori si discipoli • Yoga, cultura alternativa si contracultura underground in anii ’80 • Accesul la documentele si informatiile codificate din arhiva Securitatii • Interpretarea documentelor din dosarele Securitatii
AUTOR: Gabriel Andreescu COLECTIE: DOCUMENT PRET: 24.95 RON DOMENIU: Istorie ISBN: 978-973-46-1241-3 ANUL APARITIEI: 2008 NUMAR PAGINI: 240 FORMAT: 160x235
Editorial de Oltea Mutulescu aparut in Yoga Magazin nr. 65
Cele mai secrete servicii secrete isi freaca mainile de satisfactie. Arhivele Securitatii au revarsat in ultimele luni mai multe informatii despre turnatori si colaboratori decat in saisprezece ani de la caderea regimului comunist. Paradoxal, aceasta deconspiriada febrila nu ne face mai informati si nici nu recupereaza dreptatea care a fost batjocorita in timpul dictaturii ceausiste. Marii vinovati nu au fost scosi la rampa. Am aflat ca un jurnalist redutabil care din ‘90 incoace a luptat pentru valorile democratice a fost intr-o perioada a vietii sale turnator, un istoric de mare anvergura culturala si morala a marturisit ca a pactizat in adolescenta cu Securitatea, o personalitate care ne-a dat sperante in fata umana a politicii a semnat candva angajamente si a avut nume conspirativ la aceeasi institutie a raului, o judecatoare din Consiliul Suprem al Magistraturii, patronul Antenei1 - sef de partid lunecos si de afaceri superprospere - de altfel si o serie de politicieni au dosare de colaborationisti care ii incrimineazã ori cel putin ii pun sub durerosul semn al intrebarii. Totusi nu stim inca nimic despre marii tortionari. Despre securistii care faceau anchete brutale. Despre ofiterii care ordonau aceste anchete si recomandau ca metode infailibile bataile, tortura, distrugerea psihicã a celui anchetat. Despre securistii cu grad care racolau acesti turnatori si convingeau mii de liceeni sa dea note informative despre colegii de banca. Nu stim inca nimic despre autorii si instigatorii tuturor acestor crime. Nu stim decat despre complici. Si e usor de inteles cine are de castigat din deturnarea atentiei.
Totusi ceea ce am aflat pana acum da frisoane sufletesti. Am fost un popor de tradatori si turnatori, de lasi, de somnambuli? Aceleasi arhive care si-au rasturnat tomberoanele cu delatiuni contin dovada ca nu. Si sunt accesibile jurnalistului, istoricului, sociologului care vrea sa faca un portret complet al Romaniei in vremea lui Ceausescu. Ramane doar ca acestia sa-si asume ceea ce le sta in puteri si în menire: sa deconspire binele care a fost conspirat.
O asemenea recuperare a adevarului nu va mai putea sa ignore faptul ca profesorul yoga Gregorian Bivolaru si cateva zeci de tineri care au acceptat toate riscurile pentru practica lor spirituala au fost printre romanii care s-au opus vreme de un deceniu aberatiilor ceausiste. Nu prin confectionarea si împrastierea de manifeste, nu prin redactarea si popularizarea in Occident a unor texte de critica curajoasa la adresa sistemului si a dictatorului atins de paranoia, nu prin greva foamei în numele libertatii si nici prin gestul cutremurator al autoincendierii pe o partie de schi. Acesti oameni s-au opus raului comunist prin modul lor de viata la care nu au renuntat nici chiar dupa ce devenise ilegal. Au fost urmariti ani de zile, perchezitionati, santajati, supusi unor teribile presiuni psihice, anchetati la Securitate si maltratati. Interogati cu lumina de veioza in ochi, obligati sa raspunda la intrebari fara dreptul de a dormi o noapte, doua, fara sa li se ofere de mancare, batuti salbatic la talpi, loviti cu bastonul in ficat pana si-au pierdut cunostinta. Acesti oameni sunt aici, sunt in scoala actuala a lui Gregorian Bivolaru si pot inca povesti. Iar arhivele Securitatii confirma spusele lor, aratand ca erau considerati un grup periculos prin ideologie, solidaritate si organizare, nu prin raspandire de materiale pornografice si alte delicte de drept comun care li s-au pus atunci in seama.
Intr-un articol din ultimul numar al revistei ALtitudini, Gabriel Andreescu vorbeste despre rezistenta prin cultura alternativa si citeaza marturii zguduitoare ale yoghinilor care au avut de suferit in epoca ceausista, concluzionand: „Daca dai la o parte lespedea asezata peste istoria miscarii yoga nu doar de institutiile interesate, ci si de autorii istoriei recente, atunci ai toate motivele sa exclami: „Aceasta a fost adevarata rezistenta prin cultura!“. Este adevarat ca instrumentele modului yoghin de a exista au prea putin de-a face cu piesele culturii inalte. Dar iata, ele au oferit unor oameni puterea de a-si pastra autonomia individuala. Acei tineri si tinere au aruncat de pe umeri, in viata si nu in reverie, haturile puse de comunism. Au infruntat haituirile, au rezistat celui mai barbar tratament. Ei au reusit sa salveze sentimentul fidelitatii fata de comunitate, au fost purtatorii non-violentei si compasiunii intr-un regim exceland prin meschinarie si brutalitate. Au trait demni si liberi. Or, cum poate altcineva sa se numeasca „rezistent al comunismului“ fara sa fi trecut testul demnitatii si fara sa fi platit costul libertatii?“
Iata ca au fost facuti primii pasi pentru recuperarea unui adevar care contine si contributia exemplara a lui Gregorian Bivolaru si a yoghinilor sai la rezistenta in vremea comunismului. Ramane ca si noi ceilalti, jurnalisti, istorici, sociologi care vrem sa facem un portret autentic al Romaniei sub dictatura, sa ne asumam ceea ce ne sta in puteri si in menire: sa deconspiram binele care a fost conspirat.
Cum este vazuta civilizatia pamanteana de catre extraterestri? Si cum arata organizarea societatii avansate a unei civilizatii extraterestre? Oare este in mod obligatoriu supratehnologizata asa cum suntem lasati sa credem din anumite filme hollywoodiene?
La Belle Verte este o fabula filozofica, nonconformista, plina de umor care ne face sa privim lucrurile dintr-o perspectiva rasturnata in care civilizatia moderna industriala este vazuta ca fiind un nivel primitiv de evolutie al societatilor. Nu in ultimul rand filmul poate fi un model de evolutie pentru criza generalizata in care se afla societatea actuala.
Sindicatul Independent al Juristilor din Romania - solicita Curtii de Apel Bucuresti, sectiei 8 Contencios, anularea Ordinului Ministerului Sanatatii Publice numarul 574/269 din 2008 in vederea stoparii Campaniei de vaccinare HPV - SILGARD / CERVARIX initiata in scolile romanesti, la fetitele de la clasa a-IV-a. Motivul principal al acestei actiuni il constituie faptul ca acesta vaccinare poate genera mai multe decese decat cancerul de col uterin.
Cererea de chemare in judecata cu numarul 7483/2/2008 solicita instantei, printre altele, sa oblige paratul MSP la emiterea unui act al autoritatii administrative de asumare concreta a responsabilitatii privind consecintele efectelor nocive ale vaccinarii.
Acest demers face parte dintr-o actiune mai ampla organizata de Asociatia 'Christiana' Bucuresti, Federatia 'Pro Vita' Romania, Fundatia 'Sfintii Martiri Brancoveni' si Asociatia 'Rost' si sustine conferinta de presa a prof. univ. dr. Pavel Chirila cu privire la efectele nocive ale vaccinului HPV - de la biserica Sfânta Treime din incinta Spitalului Clinic de Urgenta pentru copii 'Grigore Alexandrescu', bd. Iancu de Hunedoara 30-32, din 25 noiembrie, orele 17.00.
S.I.J.R Sindicatul Independent al Juristilor din Romania
CONSTANTA CABINET C.O.Z - 02
STR STEFAN CEL MARE 67
Nr. 202/II/25.11.2008 http://silgard.wordpress.com/
Intr-o democratie reprezentantii poporului sunt alesi prin vot si ei reflecta proportional optiunea electoratului. Asta spune teoria. Oare cum stam in realitate?
Nu ne propunem sa prezentam aici o lucrare de doctorat pe tema furtului voturilor si demonstrarii existentei unei aparente democratice care ascunde de fapt coruptia, minciuna, guvernarea prin santaj si hotie, promovarea interesului personal al unei clici care se mentine la putere in orice circumstante. Vrem sa prezentam doar cateva modalitati de furt electoral ce vor fi folosite si care au iesit la iveala in presa ultimelor saptamani.
Romania libera relata la inceputul lunii ca o companie producatoare de software a decis sa se retraga din contractul pentru realizarea si implementarea softului pentru centralizarea datelor alegerilor parlamentare. In mod evident motivatia subreda a retragerii firmei poate sa ascunda un santaj, primirea unor amenintari sau refuzul de a introduce modalitati de fraudare in softul electoral. Aruncata intr-o cursa contra timp Autoritatea Electorala Permanenta pentru a nu risca sa fie in imposibilitatea desfasurarii activitatii in timpul alegerilor probabil ca a fost nevoita sa accepte "prima oferta" a unei alte firme in locul celei eliminate prin metode subterane. Oare ce ascunde noul soft? Oare sta cineva sa studieze codul programelor electorale ca sa vada intradevar ce calcule fac si cum se centralizeaza datele? Ca doar astfel de furturi se mai intampla si la case mai mari. Un programator american a dezvaluit si chiar a depus marturie in fata congresului SUA ca la alegerile americane din anul 2000 softul electoral a fost contrafacut.
Tot Romania libera a facut dezvaluiri despre modul in care odata cu trecerea la sistemul uninominal importanta primarilor in influentarea alegerilor a crescut enorm acestia devenind adevarati samsari de voturi avand drept ideologie doar castigurile ilicite. Detali in articolul Cum poti sa cumperi un loc in parlament si in filmarile cu camera ascunsa realizate de ziaristi pe care le puteti viziona aici: Video 1, Video 2
Un fapt binecunoscut este ca in campania actuala mita electorala a devenit eveniment generalizat in intreaga tara, atat de generalizat incat nici nu mai este semnalat sau santionat desi este evident ilegal.
Pe 22 noiembrie s-au implinit 45 de ani de la asasinarea lui John Fitzgerald Kennedy, primul presedinte catolic si totodata cel mai popular presedinte al Americii. De-a lungul timpului s-au lansat tot felul de teorii care au dat vina pe rusi, pe KGB, pe mafie, pe cubanezi, insa intotdeauna a fost negata si catalogata ca imposibila orice implicare a unor oameni sau grupari din interiorul institutiilor americane . Iata cateva indicii ale faptului ca acest asasinat a fost un "inside job", o actiune la care au participat membri ai serviciilor secrete, in folosul vicepresedintelui francmason Lyndon B. Johnson, al francmasoneriei mondiale si al bancherilor ce detineau si detin si astazi FED - Rezerva Federala, adica masina de tiparit dolari.
Provenind dintr-unul dintre cele mai puternice „clanuri politice” americane, întemeiat de tatal sau, Joseph, John Fizgerald nu a avut nevoie de sprijinul financiar al magnatilor din industria de armament, cei care, se spune, decid de secole cine va merge în Biroul Oval. Averea colosala adunata – prin procedee deloc ortodoxe, s-a afirmat – de tatal sau i-a permis lui Kennedy sa fie total independent de oligarhia financiara americana. Lucru care, se pare, i-a fost fatal.
Fluturas distribuit in Dallas cu o zi inaintea asasinarii
Potrivit lui Jim Marrs, autor al lucrarii „Ascensiunea celui de-al patrulea Reich: Societatile Secrete care ameninta sa domine America”, în 1963, Kennedy începuse sa-si impuna propria vointa puternicelor grupari care, de decenii, hotarau directiile politicii interne si externe ale SUA: „El si-a exprimat dorinta de a modifica CIA, transformând-o într-o institutie mult mai „deschisa”, dorea sa anuleze scutirile de taxe de care beneficiau unele concerne din industria petrolului, sa-si consolideze controlul asupra concernelor multinationale americane si sa diminueze puterea birocratilor din Wall Street si din sistemul Rezervelor Federale.
În iunie 1963 Kennedy a dispus tiparirea si punerea în circulatie a 4,2 miliarde dolari, în bancnote SUA, bani emisi de Departamentul Trezoreriei fara a plati dobanzi sistemului Rezervelor Federale, institutie compusa din douasprezece banci private ai caror proprietari nu erau americani... Aceasta decizie ar fi putut insemna inceputul sfarsitului hegemoniei bancherilor asupra Americii. Dupa moartea lui Kennedy desi ordinul executiv 11110 nu a fost revocat el nu a mai fost aplicat.
In dimineazta zilei de 22 noiembrie 1963 agentilor serviciului secret care se deplasau in dreptul limuzinei presedintelui li s-a spus sa se retraga. Observati nedumerirea lor fata de acest ordin!
O alta problema a reprezentat-o decizia presedintelui de a se opune proiectului nuclear israelian. Kennedy era convins ca ducerea la îndeplinire a acestui proiect ar fi dus la o crestere a tensiunii în Orientul Mijlociu. Dar politica sa pacifista contravenea flagrant intereselor marilor producatori de armament: ca dovada, imediat dupa moartea sa, noul presedinte, Lyndon B. Johnson a modificat radical pozitia Case Albe vizavi de programul nuclear israelian, acceptând fara rezerve construirea reactorului de la Dimona.
La fel, se stie ca JFK voia sa puna capat implicarii americane în Vietnam înainte de încheierea primului mandat la Casa Alba, ceea ce ar fi produs grave prejudicii financiare concernelor producatoare de armament. În lucrarea „Politica profunda si moartea lui JF Kennedy”, Peter Dale Scott releva ca pe 11 octombrie 1963 Kennedy a emis directiva NSAM 263, privind retragerea trupelor, indiferent de conditiile militare din teren. La scurta vreme dupa asasinarea presedintelui, succesorul sau, Johnson va anula directiva iar absurdul conflict va continua, ducând la moartea altor mii de soldati americani dar si la venituri substantiale pentru magnatii din industria de aparare.
Kennedy a deranjat astfel prea multe interese.
In momentul impuscaturii fatale motociclistii care in mod normal merg in fata si in dreptul masinii prezidentiale fusesera retrasi prin statie de catre conducatorul convoiului, masina incetinise foarte mult, iar soferul se afla intors cu 180 de grade spre presedintele Kennedy, pentru a doua oara in decurs de cateva secunde
Un fapt demn de remarcat este si acela ca Dealey Plaza, locul asasinarii lui Kennedy, coincide cu locatia primului templu masonic din Dallas, marcat printr-un obelisc masonic, iar in acea zona strazile iau forma unui triunghi ce aminteste de piramida masonica de pe bancnota de un dolar si de ochiul atoatevazator al marelui arhitect al universului, Dumnezeul masonilor, care este in realitate Lucifer, asa cum au dezvaluit masoni de rang inalt precum Albert Pike si Aleister Crowley.
Film ce prezinta ipoteza tragerii glontului fatal ce continea o otrava foarte toxica, de catre soferul limuzinei, agentul William Greer
Aceasta este declaratia purtatorului de cuvant al uneia din companiile care produce si comercializeaza vaccinurile criminale Gardasil/Silgard si Cervarix suparat ca asa zisa vaccinare a fetitelor de clasa a IV-a impotriva cancerului de col ce a costat statul roman 23 de milioane de euro, e în pragul esecului. In toate statele din SUA in care a fost introdusa vaccinarea obligatorie, reactia prompta a opiniei publice a reusit sa stopeze acest proiect criminal. Ca in cazul tuturor vaccinurilor, nu doar ca eficienta nu este dovedita, dar acesta de fapt mareste probabilitatea ca femeile sa fie infectate cu Papiloma! Oficialii care acceptă introducerea programelor de vaccinare beneficiază de comisioane substanţiale, adica de spagi mai pe romaneste, din partea companiilor farmaceutice. Altfel spus, reprezentanţii guvernului se îmbogăţesc, iar populaţia e supusă unui risc inutil!
Evenimentul zilei a publicat astazi o lista cu cativa masoni care candideaza la alegerile din 30 noiembrie. Articolul nu atinge deloc "pestii cei mari" ai politicii masonice romanesti. Asteptam continuarea dezvaluirilor cu numele grele ale coruptei si satanicei fratii sau trebuie sa o scriem noi?
Am fost preocupat pe masura ce m-am confruntat cu diverse greseli atat din partea mea cat si din partea altora, sa gasesc o cat mai buna intelegere si utilizare a iertarii, pe care o consider fundamentala pentru integrarea spirituala a greselilor (pentru a trage un folos spiritual din acestea, cu mintea romanului cea de pe urma).
Problematica iertarii poate fi impartita pentru o mai usoara intelegere in doua mari aspecte: cum sa ierti cand altii ti-au gresit tie, si cum sa dobandesti iertarea cand tu insuti ai gresit. Primul aspect il consider destul de simplu de inteles (mult mai greu de aplicat, dar asta e), si a fost clarificat dincolo de orice dubiu de Iisus: trebuie sa-i iertam pe cei care ne-au gresit, indiferent cu ce ne-au gresit si indiferent de cate ori gresesc fata de noi.
21. Atunci Petru, apropiindu-se de El, I-a zis: Doamne, de câte ori va greşi faţă de mine fratele meu şi-i voi ierta lui? Oare până de şapte ori? 22. Zis-a lui Iisus: Nu zic ţie până de şapte ori, ci până de şaptezeci de ori câte şapte.
(Evanghelia dupa Matei, Capitolul 18) Ca yoghin eu inteleg sa iert cautand sa am urmatoarea atitudine interioara: "indiferent ce rau mi-ar face o persoana, si indiferent de cat de multe ori ar gresi fata de mine, eu ma voi gandi intotdeauna fara incetare la cum sa pot sa ajut acea persoana cat mai bine posibil." (altfel spus din punctul de vedere al ceea ce caut sa fac in interactiunea cu semenii, nu fac nicio diferenta intre cei care imi fac bine si cei care imi fac rau, si ma gandesc intotdeauna la cum pot sa ajut pe cel din fata mea, si nu renunt la aceasta atitudine indiferent de cat de mult ar gresi o anumita persoana fata de mine; imi rezerv insa dreptul ca unele metode de ajutorare sa nu fie intotdeauna pe placul tuturor :) ). Am gasit ca aceasta atitudine interioara imi aduce foarte mari satisfactii, si ma face sa fiu perfect impacat cu mine insumi si fata de Dumnezeu. Foarte posibil sa existe atitudini si mai elevate in ceea ce priveste iertarea celorlalti, eu atat pot sa pun in practica in momentul de fata.
Situatia este insa mult mai dramatica cand eu insumi sunt cel care am gresit si am nevoie sa fiu iertat. A reprezentat o problema esentiala pentru mine sa gasesc modul in care pot sa-mi repar greselile. In aceasta privinta am o opinie diferita de cea a multora dintre prietenii mei. Eu nu sunt de acord ca a ierta inseamna a uita pur si simplu, fara alte batai de cap. Sigur ca in momentul in care fiecare dintre noi gresim, ne-am dori ca acel incident sa fie sters cu buretele si toata lumea sa uite complet de el, si el sa nu produca niciun efect. Marea majoritate a oamenilor, chiar dintre cei angrenati intr-un drum spiritual interior, inteleg sa spuna "iarta-ma" in momentul in care gresesc, si daca greseala le este iertata de cel fata de care au gresit, atunci pentru ei este ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, si pleaca linistiti mai departe fericiti ca au rezolvat-o si pe asta. Pentru mine acest mod de a proceda reprezinta o proasta intelegere a problemei, fiindca nu rezolva cauza greseliii, care in fond este cea care aduce suferinta: omul care a gresit ramane mai departe la fel de ignorant.
Eu inteleg sa-mi cer iertare in primul rand cercetandu-ma sa gasesc ce defect al meu a facut posibila greseala mea, si apoi cautand din toate puterile sa elimin acel defect astfel incat sa ma asigur ca niciodata nu voi mai repeta aceasta greseala (fiindca am eliminat cauza greselii). Abia dupa ce am dus la bun sfarsit acest demers pot considera ca imi merit iertarea cu adevarat, si ca ma pot ierta si eu. Altfel la ce bun este ca un om sa-si ceara iertare daca el nu-si da silinta sa-si indrepte caracterul ca sa nu mai greseasca din nou si din nou in acelasi mod? Eu chiar am constatat ca daca procedez astfel, ma simt impacat si iertat chiar daca poate cel fata de care am gresit nu m-a iertat in sufletul sau: eu ma simt impacat atat fata de mine insumi cat si fata de Dumnezeu fiindca am eliminat din mine sursa raului care a fost cauza greselii mele. Bineinteles ca daca este posibil caut sa repar consecintele greselilor mele, dar nu intotdeauna acest lucru este posibil, si fara doar si poate consider ca mai importanta este rezolvarea cauzei decat tratarea efectului. Si desigur ca este important ca numarul si calitatea faptelor bune sa precumpaneasca in fata greselilor.
Am intalnit destui oameni chiar printre cei cu pretentii spirituale care in momentul in care greseau fata de mine, prima lor grija era sa spuna cat mai repede "Iarta-ma!" (lucru laudabil poate), dar in ochii carora eu citeam ca nu sunt catusi de putin interesati sa se autoanalizeze pentru a-si descoperi defectul care a stat la baza greselii lor. Aceasta indolenta din partea lor desigur ca ii face la fel de predispusi sa greseasca si pe viitor in acelasi mod, si chiar daca sunt iertati aceasta nu rezolva prea mult problema lor: in ei continua sa existe raul care va continua sa rodeasca in momentele in care i se va da ocazia. Intr-un asemenea caz consider ca iertarea ajuta numai pe cel care iarta, nu si pe cel care a gresit dar nu se preocupa sa elimine din el defectele care au facut posibile raul. De aceea se pacalesc amarnic fiintele lenese care adopta urmatoarea atitudine: "Ei si ce daca gresesc? Imi cer iertare, e musai sa fiu iertat daca cel fata de care am gresit e o persoana spirituala, si cu asta basta, nici usturoi n-am mancat nici gura nu-mi miroase".
Consider aceasta problematica a iertarii foarte importanta, fiindca fiecare dintre noi gresim de nenumarate ori poate, si daca reusim sa evoluam invatand din aceste greseli si transformandu-ne in bine, atunci ne putem accelera foarte mult apropierea de Dumnezeu Tatal. Daca insa tratam superficial greselile noastre cautand sa ascundem cat mai repede gunoiul interior sub presul constiintei noastre (si ratand ocazia autocunoasterii indreptata catre transformarea noastra in bine), chiar daca poate cei fata de care am gresit ne vor ierta, nu ne vom putea ierta cu adevarat noi insine. Si daca de restul oamenilor ne putem ascunde, de propria noastra constiinta si de Dumnezeu nu ne putem ascunde niciunde si niciodata, asadar o perfecta sinceritate fata de noi insine este imperios necesara pentru a putea beneficia cu adevarat de miracolul divin al iertarii.
Parlamentul scotian a votat impotriva propunerii guvernului Marii Britanii de a emite carduri cu cip de tip RFID. Masura nu are nici un efect legislativ insa membrii parlamentului scotian au decis ca aceste noi carti de identitate nu vor scadea criminalitatea si nici nu vor creste securitatea cetatenilor, in schimb vor afecta puternic drepturile civile. Parlamentarul Fergus Ewing a declarat in fata parlamentului local ca guvernului nu-i poate fi acordata increderea ca va pastra in siguranta datele stocate pe cipuri si ca intreaga investitie de 5 miliarde de lire sterline este o teribila risipa care ar putea fi folosita mult mai eficient in alte scopuri.
Castigatorul premiului tombolei "ENCICLOPEDIA ADITIVILOR", desemnat prin tragerea la sorti ce avut loc astazi la standul editurii Shambala din cadrul targului de carte Gaudeamus, este Remus Olar din localitatea Cisnadie, judetul Sibiu. Felicitari!
Vineri, 21 noiembrie 2008, de la ora 18.00, la standul editurilor Shambala şi Lux Sublima va avea loc lansarea lucrării „Noi semnale şi ordine francmasonice secrete ce sunt transmise prin mass-media”, volumul 3.
Această lucrare aduce din nou în discuţie un subiect de prim interes: francmasoneria, cu intenţia de a sensibiliza publicul faţă de modul subversiv în care aceasta acţionează. Totodată, lucrarea dezvăluie limbajul secret prin care francmasonii comunică între ei prin intermediul mass-media. Cel avizat îşi va da cu uşurinţă seama că, sub pretextul unui sistem de informare în masă, presa s-a dezvoltat de fapt ca un sistem masonic de comunicaţie. Totul se petrece chiar sub ochii publicului, care fiind primul afectat de acţiunile masonice comandate în acest fel, ar trebui să fie primul interesat să descifreze aceste mesaje din timp. „Noi semnale si ordine francmasonice secrete ce sunt transmise prin mass- media”reprezintă o lucrare bazată pe fapte concrete, pe realităţi. Nu exprimă obsesia nimănui, aşa cum vor încerca masonii să ne facă să credem. Aceste articole, aceste imagini, aceste ziare există, iar comenzile masonice indicate prin semnele respective au fost puse în aplicare şi sunt confirmate de fapte pe care le putem observa în jurul nostru şi ale căror consecinţe ne afectează direct modul de viaţă. Sursa: www.yogaesoteric.net
Sambata 22 noiembrie ora 18.00 la standul nr. 391 al Editurii Shambala din cadrul targului de carte Gaudeamus va avea loc lansarea oficiala a cartii: "ENCICLOPEDIA ADITIVILOR" de Gregorian Bivolaru. Invitat: lector Ayurveda Andrei Gămulea
Tragerea la sorti a tombolei ENCICLOPEDIA ADITIVILOR va avea loc Duminica 23 noiembrie 2008 ora 13:00, la standul editurii. Castigatorul va fi anuntat public pe loc iar in cursul serii si pe acest blog. In cazul in care este de fata la extragere el va putea intra imediat in posesia premiului dupa ce isi va proba identitatea. Daca nu este de fata el va primi cartea prin posta dupa verificarea identitatii.
Duminica, in ultima zi a evenimentului de la ROMEXPO, la aceeasi ora, este programata si extragerea premiilor Tombolei Extraordinare a Editurii Shambala ce se desfasoara pe perioada targului Gaudeamus. Pot participa la aceasta tombola toti cei care cumpara carti de la standul editurii Shambala si completeaza un talon de participare pe care il depun in cutia tombolei aflata la stand. Premiile constau in carti in valoare de 1000000 lei (premiul 1), 700000 lei (premiul 2) si 500000 lei (premiul 3).
Pe perioada targului Editura Shamabala ofera un discount de 20% pentru orice carte cumparata de la standul sau. Spre exemplu "ENCICLOPEDIA ADITIVILOR" costa 56 de RON in loc de 70 de RON.
Masoneria mondiala incearca sa distribuie noile acte de identitate cu cip.
In Marea Britanie primul vade l de emitere a noilor carduri de identitate cu cip ar putea provoca o greva a pilotilor de pe liniile comerciale datorita neacceptarii noilor documente.
10000 de lucratorii din aviatie apartinand The British Airline Pilots Association au fost preveniti ca propunerea ca personalul aeroportuar sa folosesca acest tip de carti de identitate nu ajuta cu absolut nimic la imbunantatirea securitatii si ca membrii acestui sindicat sunt tratati ca niste cobai. Autoritatile sustin in schimb ca modificarea va duce la cresterea securitatii. Vineri va fi semnat un ordin care prevede in cadrul unui program de testare pe 18 luni, ca personalul aeroporturilor Manchester si London City sa primeasca noile "ID Card" drept conditie pentru a putea intra in posesia permiselor de acces la locul de munca.
Jim McAuslan, secretarul general al sindicatului amintit, declara ca va consulta colegii cu privire la posibilitatea de a declansa un conflict de munca in cazul in care Guvernul continua cu aceste planuri. Desi Guvernul a sustinut initial ca noul tip de act de identitate va fi primit doar de catre cei care se ofera in mod voluntar acum a aparut o conditionare care il face obligatoriu.
The British Air Transport Association, organizatia care reprezinta interesele liniilor aeriene a catalogat initiativa Guvernului drept o actiune de imagine care nu aduce nici un beneficiu. Dominic Grieve, un reprezentant al opozitiei sustine ca planificata investitie de 19 miliarde de lire sterline ce nu aduce nici o imbunatatire securitatii si care chiar o inrautateste, ar trebui abandonata. Sursa: Pilots threaten to strike over ID cards
Acest mesaj inaugureaza o noua rubrica in cadrul blogului nostru, dedicata comentarii Evangheliilor. Gasesc ca este interesant chiar si pentru cineva din afara cursului de Yoga al MISA sa vada modul in care un yoghin se raporteaza la invataturile esentiale ale lui Iisus cuprinse in Evanghelii, mai ales ca de multe ori se ridica tot felul de intrebari si dubii privind compatibilitatea sau incompatibilitatea intre Yoga si crestinism. Voi cauta sa fiu absolut sincer in tot ceea ce scriu, pentru ca acest deziderat expus anterior sa poata fi atins. Cele scrise vor reflecta asadar doar ceea ce simt, lucrurile pe care le aplic in viata de zi cu zi, si nu voi spune ceva doar pentru ca asa scrie in carti sau "da bine". Ca atare imi cer anticipat scuze daca opiniile vor avea un prea mare grad de subiectivitate; ele nu au pretentia de a fi o expunere avand pecetea adevarului unic si absolut in ceea ce-l priveste pe Iisus(exista multe alte institutii care se bat sa obtina monopolul in aceasta privinta). Dincolo de vorbe, unde fiecare poate zice orice sau scrie orice, conteaza ceea ce traim cu adevarat in sufletul nostru, si Dumnezeu e Acela care cunoaste sufletul omului si ne da fiecaruia din darurile Sale conform meritelor noastre (altfel spus fiecare primim de la Dumnezeu la momentul potrivit exact Gratia pe care putem sa o receptam conform cu modul in care ne construim pe noi insine prin actiunile pe care le facem in fiecare clipa).
Pentru inceput, un mic fragment din Evanghelia dupa Marcu (Cap.12, Paragrafele 13,14), care este revelatoare pentru felul de a fi al lui Iisus, deoarece afirmatia apartine chiar celor care urmareau ca Iisus sa fie omorat. Daca discipolii apropiati ai lui Iisus pot fi banuiti de lipsa de obiectivitate in privinta modului elogios in care il caracterizau pe Iisus, cu siguranta ca dusmanii Acestuia nu pot fi acuzati de acelasi lucru.
13.Şi au trimis la El pe unii din farisei şi din irodiani, ca să-L prindă în cuvânt. 14.Iar ei, venind, I-au zis: Învăţătorule, ştim că spui adevărul şi nu-Ţi pasă de nimeni, fiindcă nu cauţi la faţa oamenilor, ci cu adevărat înveţi calea lui Dumnezeu...
Nu face subiectul acestui mesaj modul (celebru astazi) in care au incercat fariseii sa-l prinda in capcana pe Iisus in evenimentul descris in continuare in Evanghelie, ci ma voi limita strict la aceasta descriere facuta lui Iisus de catre cei care cautau sa-l piarda. Caracterizarea facuta de catre farisei lui Iisus, desigur cu scopul de a-i intinde in continuare o capcana, surprinde o trasatura esentiala a lui Iisus, care i-a uimit fara indoiala pe toti, fie ei prieteni sau dusmani: curajul absolut al lui Iisus in expunerea a ceea ce El considera a fi adevarat, fermitatea sa de neclintit in a expune adevaruri (primite de la Dumnezeu) chiar daca ele scandalizau total societatea deoarece intrau in contradictie cu cele mai inradacinate tabuuri, si aceasta in pofida amenintarii cu moartea care a planat tot timpul asupra Sa(demersurile facute de potentatii acelor vremuri pentru a-L omora au inceput inca de la nasterea sa si au continuat apoi pe tot parcursul vietii Sale).
Este dincolo de puterea oricarui om obisnuit sa reziste neclintit, fara cel mai mic pas inapoi, la presiunea amenintarii concrete cu moartea venita din partea celor mai puternici oameni ai vremii, ca si din partea unei societati grosiere care isi vede atacate tabuurile (tabuuri constand de fapt in prostii carora le este acordata o importanta oarba de catre societatea dominata de instincte animalice, si care este gata chiar sa ucida pe acela care indrazneste sa ii tulbure somnul prin lumina pe care o raspandeste asupra zonelor abisale de la baza sa). A spune continuu adevarurile cele mai revolutionare pentru acea epoca, intelese doar de catre foarte putini datorita diferentei uriase de elevare intre invatatura divina si animalitatea care domina societatea, presupune fara indoiala o tarie morala care atinge perfectiunea. Aceasta verticalitate perfecta in a expune plin de curaj adevarurile care forteaza cu mult limita de toleranta a societatii, nu poate fi explicata decat intr-un sigur fel: prin "inradacinarea"(comuniunea) perfecta in Dumnezeu a celui care are forta sa se opuna si sa miste din loc o societate grosiera. Acest fapt a fost fara indoiala limpede precum cristalul pentru cei care cautau sa-l distruga pe Iisus, ei stiind probabil mai bine decat toti ce mijloace de distrugere erau dezlantuite asupra lui Iisus (fiindca chiar ei erau cei care le dezlantuiau). Uimirea lor in fata fermitatii lui Iisus de a expune invataturile Sale care contrastau fundamental cu credintele de atunci, trebuie sa fi fost destul de mare; in fond fariseii si irodienii (la care face referire Evanghelia) nu reprezinta altceva decat cei care aveau puterea in domeniul religios si laic in societatea traditionala evreiasca la acea vreme. Este usor sa ne punem in pielea acestor oameni mirati ca Iisus nu cedeaza la presiunile lor: cine dintre noi n-ar accepta sa ne schimbam macar un pic ceea ce afirmam public, daca ne-am confrunta cu intreaga societate si cu amenintarea extrem de concreta a asasinarii? Si nu trebuie sa uitam ca atunci Iisus era singur in definirea invataturilor Sale spirituale, fiindca nu El se baza pe discipoli, ci discipolii sai se bazau pe El.
Legat de afirmatia "si nu cauti la fata oamenilor": cati dintre noi ne-am lua (atacandu-i prin cuvintele noastre rostite in mod public) fix de mai marii si potentatii zilei? Sa presupunem chiar ca am vrea sa raspandim niste idei spirituale, cati dintre noi nu am zice: "ia sa vorbesc eu dom'le linistit de ideile spirituale inaltatoare cum ar fi iubirea si Dumnezeu, si sa nu ma leg de potentatii zilei care exploateaza fara mila si ii tin in intuneric din toate punctele de vedere pe aia amarati"? Oare nu i-ar fi fost mai comod lui Iisus sa vorbeasca linistit de iubirea aproapelui si de Dumnezeu, si sa nu vorbeasca asa cum a vorbit la adresa mai marilor din societatea evreiasca? Sau oare poate nu putea sa omita din invataturile Sale acele afirmatii care au scandalizat societatea evreiasca? Ca sa luam doar un mic exemplu:
30.
Iar Eu şi Tatăl Meu una suntem.
31.
Iarăşi au luat pietre iudeii ca să arunce asupra Lui.
(Evaghelia dupa Ioan, Capitolul 10, paragrafele 30,31)
"Iarasi". Nu erau la prima tentativa de a "aplauda" in acest fel.
Nimeni in istoria umanitatii nu a reusit sa faca vreodata ceea ce Iisus a facut, sa reuseasca sa schimbe fundamentele unei societati, sa spuna linistit incontinuu ca aspectul cutare e alb cand societatea urla isterizata ca ea stie de cand e ea ca de fapt lucrul ala e negru, si toate acestea desfasurandu-se sub o presiune continua din partea celor mai puternici oameni din societate care au orchestrat fara ragaz asasinate impotriva Sa (ca oricum alta modalitate de a-l opri pe Iisus si-au dat si ei seama ca nu exista).
Paul Pantone este un american inventator al procesatorului de combustibil GEET (Global Environmental Energy Technology) cu ajutorul caruia motoarele automobilelor pot functiona cu un amestec care contine chiar si 80% apa. El a devenit un exemplu teribil al abuzurilor autoritatilor si ale oamenilor de afaceri impotriva inventatorilor care pot revolutiona tehnologiile existente astazi.
Paul Pantone a proiectat si dezvoltat motoare experimentale care reduc consumul de combustibil cu circa 50-70% si reduc emisiile de poluanti plus gaze de sera cu circa 90%. Sistemul lui Paul Pantone de eficientizare energetica, dezvoltat pe o perioda de 25 de ani, a fost patentat insa el a refuzat sa vanda licenta pentru aceasta tehnologie. Concomitent cu acest refuz el a fost tinta unei inscenari in urma careia a fost acuzat de autoritati pentru frauda si internat intr-un azil psihiatric din statul american Utah pe motivul ca numai un bolnav mintal poate sutine ca motoarele cu combustie interna pot functiona cu apa. In acest azil viata ii este in pericol datorita neglijentei medicale intentionate si a lipsei de tratement medical adecvat. Numai o sustinere a cauzei sale il poate salva. Mai multe detalii la Geetfriends.net.
Alti cercetatori au studiat si experimentat tehnologia GEET din 2005 pana astatzi iar primele rezultate sunt promitatoare: un motor care functioneaza cu un amestec 50% apa - 50% motorina. Procesatorul de combustibil GEET este o rafinarie miniaturala care transforma combustibilul alternativ intr-un amestec cu care poate functiona orice motor cu ardere interna.
La adresa http://geet.nl/freegeetplans-uk.htm puteti gasi gratuit planurile GEET pe care Paul Pantone le-a postat inainte de a fi retinut de autoritati. El a pus planurile gratuit la dispozitia tuturor pentru ca sustine ca nu exista o criza de energie mondiala ci doar o problema politica in legatura cu profitul corporatiilor dependente de industria petroliera.
Ultimul interviu acordat cu 11 zile inaintea retinerii sale:
Clipul de fata prezinta un rezumat al istoriei investigatiilor OZN ale armatei SUA. Declaratiile unor inalti oficiali nu lasa nici o indoiala asupra ascunderii adevarului fata de publicul american din diverse motive.
In completare va prezentam stirea CNN despre o conferinta pe teme OZN ce a avut loc la Washington DC in 2007, unde participantii, printre care mai multi fosti militari si un fost guvernator al statului Arizona, au cerut guvernului SUA sa dezvaluie adevarul despre vizitele civilizatiilor extraterestre:
Germania: microfoane si camere video de supraveghere in locuintele cetatenilor, pentru a combate terorismul. "Oficiul federal de criminalistica german va avea voie pe viitor, in cautarea de teroristi, sa controleze computere private si sa instaleze microfoane si camere video de supraveghere in locuintele nesuspectilor“ spune Focus online. Miercuri seara Uniunea crestin-democrata (CDU) si social-democratii (SPD) au cazut de acord asupra controversatelor reglementari din „legea BKA“ (Bundeskriminalamt) care va fi supusa saptamana viitoare votului in Parlamentul german.
Opozitia politica (FDP- liberalii, Verzii si stanga „Die Linke“) au refuzat cu vehementa proiectul de lege al Coalitiei de guvernamant. Cu „Legea pentru prevenirea pericolelor terorismului international prin Oficiul federal de criminalistica“, BKA va fi responsabila nu numai de urmarirea penala, ci si de preventia actelor de terorism. Este considerata una dintre cele mai mari reforme ale politiei germane. (Dani Rockhoff- Germania)
Sursa: Hotnews
Serviciile britanice de securitate ar putea beneficia de puteri fara precedent pentru a interzice presei sa publice subiecte legate de securitatea nationala, potrivit unei propuneri care este discutata de Parlamentul britanic. Comisia pentru informatii si securitate (ISC) vrea sa introduca o prevedere legislativa potrivit careia presa nu poate difuza informatii care ar putea afecta securitatea nationala, relateaza independent.co.uk, citand surse parlamentare.
ISC intentioneaza, de asemenea, sa cenzureze relatarea operatiunilor politiei care au implicatii in chestiuni de securitate nationala. Propunerea vine pe fondul ingrijorarilor Comisiei legate scurgerile de informatii, a caror publicare ar putea afecta major derularea unor investigatii. ISC detine o mare putere in Parlamentul britanic - primeste rapoarte secrete de la MI5, MI6 si GCHQ si este foarte influenta in definirea politicilor guvernului. Potrivit codului de comportament, cunoscut si ca sistemul DA-Notice, care are un caracter voluntar, Guvernul poate cere mediei sa nu publice o stire.
Organizatiile pentru libertati civile considera ca aceste restrictii se pot dovedi "foarte periculoase si daunatoare"". Ele sustin ca cenzurarea presei, in momentul in care scurgerile de informatii vin din partea serviciilor secrete, reprezinta o masura total nejustificata.
Sistemul D-Notice a fost introdus in 1912, cand Oficiul pentru Razboi (actualul Minister al Apararii) a inceput sa introduca cenzura asupra subiectelor care implicau chestiuni de siguranta nationala. In 1993, s-a trecut la denumirea DA-Notice - organism format din patru functionari civili de rang inalt, cu o eminenta personalitate militara pe postul de secretar, si 13 membri nominalizati de media pentru a forma Defence Press and Broadcasting Advisory Committee.
Contrar conceptiei populare, restrictiile cerute de DA-Notice au doar caracter de recomandare si nu pot fi impuse prin lege. Autoritatile considera ca impunerea prin lege a constrangerilor va genera ostilitate din partea presei.
Sursa: Hotnews
Site-ul catholica.ro a prezentat recent un interviu aparut pe ercis.ro (site-ul Eparhiei romano-catolice din Iasi), tradus dupa un articol al agentiei catolice de stiri Zenit, ce prezinta volumul in care un fost mason isi marturiseste experienta in cadrul lojilor franceze.
Maurice Caillet, "venerabil" dintr-o lojă franceză timp de 15 ani, dezvăluie câteva secrete ale masoneriei într-o carte publicată recent cu titlul: "Am fost mason" (LibrosLibres).
Ritualuri, norme de funcţionare internă, jurăminte - îndeosebi implicaţiile jurământului care obligă la apărarea celorlalţi "fraţi" masoni - în afară de influenţa asupra politicii din partea acestei organizaţii secrete sunt acum dezvăluite.
Volumul dezvăluie şi influenţa decisivă a masoneriei în elaborarea şi aprobarea unor legi cum este cea a avortului în Franţa, la care Maurice Caillet, ca medic, a participat activ.
Prezentam aici cateva fragmente: Când aţi intrat oficial în Masonerie? Maurice Caillet: La începutul anului 1970 m-au convocat pentru o posibilă iniţiere. Practic, nu ştiam tot ceea ce mă aştepta. Aveam 36 de ani, eram un om liber şi nu mă afiliasem niciodată unui sindicat sau vreunui partid politic. Într-o după-amiază, pe o stradă discretă din oraşul Rennes, am bătut la uşa templului, al cărui frontispiciu era împodobit cu un sfinx înaripat şi cu un triunghi care înconjura un ochi. Am fost primit de un om care mi-a spus: "Domnule, aţi făcut cerere pentru a fi admis printre noi. Decizia dumneavoastră este definitivă? Sunteţi dispus să vă supuneţi la probe? Dacă răspunsul este pozitiv, urmaţi-mă". Am făcut un gest de asentiment şi am fost introdus într-o serie de coridoare. Am început să simt o anumită nelinişte, dar înainte de a o putea formula am simţit că uşa se închidea în urma noastră...
Dumneavoastră afirmaţi că între masoni există obligaţia de a se ajuta. Continuă să fie aşa? Maurice Caillet: "Favorurile" sunt un obicei în Franţa. Anumite loje încearcă să fie virtuoase, însă secretul care domneşte în aceste cercuri favorizează corupţia. În Frăţietatea Înalţilor Funcţionari, de exemplu, se negociază anumite promovări, iar în cea pentru Construcţii şi Opere Publice se distribuie contractele, cu consecinţe financiare însemnate.
Dumneavoastră aţi beneficiat de aceste favoruri? Maurice Caillet: Da. Curtea de Apel prezidată de un "frate" s-a pronunţat cu privire la divorţul meu ordonând cheltuielile respective, în loc să le pună pe toate pe seama mea, şi a redus entitatea contribuţiei pe care trebuia s-o dau copiilor mei. După un timp, ca urmare a unui conflict cu trei colegi de-ai mei din clinică, un alt "frate mason", Jean, director al Casei de Siguranţă Socială, auzind de chestiune, mi-a propus să preiau conducerea Centrului pentru Examene Sanitare din Rennes.
Părăsirea Masoneriei a avut consecinţe asupra carierei dumneavoastră? Maurice Caillet: De atunci n-am găsit loc în nici o administraţie publică sau semi-publică, în pofida curriculum-ului meu bogat.
Aţi primit vreodată ameninţări cu moartea? Maurice Caillet: După ce am fost dat afară din postul meu de muncă în administraţie şi am început să acţionez împotriva acelei decizii arbitrare, am primit vizita unui "frate" din Marea Lojă a Franţei, profesor universitar şi secretar regional al Forţei Muncitoreşti, care mi-a spus cu răceala cea mai mare că dacă mergeam înainte la tribunalul de muncă "mi-aş fi pus viaţa în pericol" şi el nu ar fi putut să facă nimic pentru a mă proteja. Nu mi-am imaginat niciodată că pot să fiu ameninţat cu moartea de masoni cunoscuţi şi onorabili din oraşul nostru.
Cum se inserează Dumnezeu în Masonerie? Maurice Caillet: Pentru un mason, însuşi conceptul de Dumnezeu este special, ca în ascultările numite spiritualiste. În cel mai bun dintre cazuri el este marele arhitect al universului, un Dumnezeu abstract, dar numai un fel de "Creator-maestru ceasornicar", cum îl defineşte păstorul Désaguliers, unul din fondatorii Masoneriei speculative. Acestui mare arhitect i se fac rugăciuni, dacă-mi permiteţi expresia, pentru ca să nu intervină în chestiunile oamenilor, şi nu este nici citat în Constituţiile lui Anderson.
Pentru cei interesati prezentam cuprinsul cartii "ENCICLOPEDIA ADITIVILOR" - autor Gregorian Bivolaru, cea ma noua aparitie de la Editura Shambala. Va reamintim ca maine 18 noiembrie 2008 ora 24:00 este ultimul termen pana la care mai puteti trimite inscrierea dumneavoastra la Tombola ENCICLOPEDIA ADITIVILOR, in care puteti castiga un exemplar al acestei carti.
PREFATA NOUA ORDINE MONDIALA ESTE RESPONSABILA DE GENOCIDUL BIOCHIMIC PLANETAR
Noul imperialism - atacul cu substante chimice otravitoare, prezentate în ambalaje viu colorate
Hrana actuala - calul troian al industriei alimentare chimizate
Afacerile corporatiste - crima organizata la nivel înalt
Ultimele zbateri ale Fiarei
Santajul si cenzura cercetatorilor stiintifici
Cunoasterea adevarului înseamna putere
Triunghiul antinutritiei
ADITIVII - BOMBARDAMENTUL CHIMIC ASUPRA CELULELOR TRUPULUI NOSTRU
Ce sunt aditivii?
Afacerea mondiala a E-urilor
Astazi mâncam hrana moarta
Aproape 70.000 de substante chimice ne intoxica în fiecare clipa
„Argumente“ pentru folosirea aditivilor chimici
Despre testele de toxicitate
Codul numeric al aditivilor
Despre efectele toxice ale aditivilor
Aditivii ascund defectele produselor
Substantele chimice numite aditivi ne influenteaza comportamentul
Chiar si produsele „bio“contin aditivi
Aditivii pentru alimentatia animala
Aditivii si malnutritia
Aditivii si hiperactivitatea în cazul copiilor
Modul în care ne mint aditivii
E100-E199: colorantii
Ce sunt colorantii?
Invazia colorantilor sintetici
Pericolul culorilor frumoase
Amestecurile înselatoare
Tabel cu aditivii coloranti
E200-E299: conservantii
Ce sunt conservantii?
Conservarea, practicata înca din cele mai vechi timpuri
Metode actuale de conservare
Efectele agentilor conservanti
Tabel cu aditivii conservanti
E300-E21: antioxidantii
Ce sunt antioxidantii?
Tabel cu aditivii antioxidanti
E400-E499: agentii de vâscozitate, sarurile de topire, gelifiantii, fosfatii, emulgatorii
E500-E599: sarurile si compusii lor
Ce sunt acesti aditivi?
Tabel cu aditivii emulgatori, stabilizatori, antiaglomeranti, agenti de vâscozitate, saruri de topire si acidifianti
E600-E699: intensificatorii de gust
Ce sunt intensificatorii de gust?
Glutamatul de sodiu si aspartamul - prezentare generala
Glutamatul monosodic (E621, GMS)
Eticheta E621 (GMS)
Jack Samuels, de la campania „Adevarul pe etichete“ din SUA:
Soia procesata industrial este alimentul cu cea mai mare concentratie de glutamat
Mecanismul prin care actioneaza glutamatii
Pericolele excitotoxinelor
„Riscurile“ eliminarii definitive a glutamatului
Marturii
Un alt atac asupra trupului nostru, pentru profit
Tabel cu aditivii intensificatori de gust
E700-E899: aditivi care nu sunt destinati alimentatiei umane (unii dintre acesti aditivi se adauga în furajele si hrana animalelor de ferma)
E900-E999: agenti de tratare a fainii, gaze, îndulcitori artificiali, agenti de glazurare (aditivi care confera luciu si stralucire, agenti de acoperire)
E900-E815: agentii de glazurare
Tabel cu aditivii agenti de glazurare
E916-E949: agentii de tratare a fainii, agentii de albire, adjuvantii, conservantii gazosi, gazele de propulsare
Ce sunt acesti aditivi?
Tabel cu aditivii agenti de tratare a fainii, agenti de albire, adjuvanti, conservanti gazosi, gaze de propulsare