Opinii despre Yoga, Tantra, spiritualitate, despre o viata sanatoasa, despre iubire si sexualitate, despre abuzurile si nedreptatile savarsite impotriva yoghinilor, despre societatea contemporana si evolutia umanitatii, despre esecul planurilor de creare a unei dictaturii globale si despre prabusirea cabalei satanice a "iluminaților"

sâmbătă, 25 aprilie 2009

Adrian Nastase recunoaste ca descinderile impotriva MISA au fost "o mare greseala"

Un comentariu :
In cadrul emisiunii “Stirea Zilei” de la Antena 3 din data de 8 aprilie 2009, Adrian Nastase a recunoscut ca descinderile mascatilor impotriva MISA din anul 2004 au fost o mare greseala. Fostul prim ministru continua totusi sa minta cu nerusinare ca nu a fost implicat in organizarea lor. Noi insa n-am uitat de stenogramele PSD care dovedesc faptul ca diversiunea contra MISA a fost realizata la ordinul sau, fapt confirmat indirect de catre Marian Vanghelie.


"Ion Cristoiu: Iertaţi-mă o secundă. Două minute şi-am terminat. Mă uit la dumneavoastră şi nu-mi vine să cred că v-am apărat. În primul rând, că dumneavoastră mi-aţi făcut un proces de intenţie pe care-l consider mizer. [..] Vă reamintesc că dumneavoastră aţi pierdut alegerile, printre altele, şi pentru că aceeaşi poliţie - şi chiar era condusă de ministrul dumneavoastră de Interne - şi aceiaşi procurori au ordonat o percheziţie cu mascaţi, brutală, la televizor, la MISA. Vă reamintesc... poate greşesc!?...

Adrian Năstase: Aşa este.

Ion Cristoiu: Şi după asta vi s-a atribuit dumneavoastră. Eu n-am făcut altceva... şi am o rugăminte, nu-mi faceţi procese de intenţie. Eu am spus în felul următor. Sunt de acord să criticăm un personaj politic, ca şi pe dumneavoastră şi v-am luat apărarea din acest punct de vedere, dar nu cu mijloace propagandistice. Eu cel puţin nu mă înscriu în piesa asta.

Adrian Năstase: [..]Iar în ceea ce priveşte MISA şi mascaţii aveţi perfectă dreptate. [..] Şi cred că a fost o chestiune absolut stupidă, aşa cum a fost construită.

In finalul emisiunii Adrian Nastase declara:
"Sigur, în aceeaşi speranţă că astfel de lucruri stupide nu se vor mai întâmpla în România. Repet, îmi asum şi eu o vină pentru unele din lucrurile din perioada 2000-2004. Dar cred că astfel de lucruri n-ar trebui să se mai întâmple."

Cititi si:
La fix 4 ani dupa ce a ordonat atacurile impotriva yoghinilor, Adrian Nastase se plange ca o fetita (sic) ca a fost atacat de MISA
Ziarul Cancan ne citeaza
Din nou despre Adrian Nastase
Adrian Nastase semnalizeaza ca spera sa scape de justitie cu ajutorul colegilor francmasoni

Un comentariu :

  1. Greseala greseala dar pumnii si picioarele primite??????Ce se mai poate face??????Le dam la toti niste bani de la buget sa le astupam gura?HIMMMMMMMSe pare ca asta e solutia.O aplicam si cu evenimentele de pe 10 august nu-i asa?Cu acelas c_r tot oualele alea ies.Nici mai mici si nici mai mari.Diferenta intre MISA si 10 august2018 este ca i-am inumarat ouale lui Nastase.Hahaha

    RăspundețiȘtergere