tag:blogger.com,1999:blog-2358815284842048043.post6274012681076073798..comments2024-03-01T20:43:27.951+02:00Comments on Yoghinii MISA blog: Senzational! Exista motorul cu apa - tehnologia care poate revolutiona viata planeteiyogi bloggerhttp://www.blogger.com/profile/13864472870875350305noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-2358815284842048043.post-44328976712649815532012-09-27T22:01:24.138+03:002012-09-27T22:01:24.138+03:00confectionez ,vind si montez chituri hho
ma gasiti...confectionez ,vind si montez chituri hho<br />ma gasiti la adresa de mess sau mail<br />lucian_fitze2008@yahoo.comluciannoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2358815284842048043.post-81060946543718240542008-07-18T09:46:00.000+03:002008-07-18T09:46:00.000+03:00Comentariul dumneavostra mi se pare de bun simt, c...Comentariul dumneavostra mi se pare de bun simt, cu mentiunea ca articolul nostru se refera la cu totul alt motor, al unei firme japoneze nu al lui Rusetel (acum am auzit prima data de acest nume), si e bazat pe cu totul alta idee si principiu de functionare.Aurel Ionhttps://www.blogger.com/profile/07201707217225677111noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2358815284842048043.post-69092072047133036652008-07-18T03:37:00.000+03:002008-07-18T03:37:00.000+03:00Motorul lui Rusetel este o simpla masinarie cu ran...Motorul lui Rusetel este o simpla masinarie cu randament mizerabil.<BR/><BR/>Am citit brevetul sau si m-am uitat la figuri (il puteti descarca de aici: http://bd.osim.ro/pdf/116000-/116400-/116426.pdf ). Asa zisul inventator a creat un motor cu abur clasic la care fluidul de lucru, apa, este incalzit nu prin combustia carbunelui ci electric cu o plita tip resou care bineinteles consuma curent pentru asta. Energia electrica ar fi mult mai eficient utilizata daca in locul incalzirii apei ar fi folosita pentru alimentarea unui motor electric clasic, stiut fiind ca randamentul acestora este foarte mare (80-90% sau chiar mai mult). Conform cu teorema randamentului ciclului ideal Carnot eficienta motorului termic Rusetel nu poate depasi 1-Trece/Tcald unde Tr si Tc sunt valorile intre care oscileaza temperatura vaporilor de apa din cilindru in timpul destinderii lor. In mod ideal Trece=100 C = 373 K si Tcald = citeva sute grade C. Un calcul simplu arata ca pentru un Tr=100 (373) si Tc=500 (773) rezulta randamentul = 1-373/773=52%. Pentru Tr=100 (373) si Tc=1000 (1273), randamentul este 1-373/1273=70% deci mai mic evident decit al celui mai prost motor electric alimentat de aceeasi sursa de curent ca si cel a lui Rusetel. Calculele prezentate sunt insa pentru un motor termic ideal. In realitate acestea au randamente mai mici din cauza pierderilor de tot felul. Deci concluzie, in cel mai bun caz motorul lui Rusetel poate fi considerat drept o ciudatenie, ceva care se invirteste fara sa aiba vreo utilitate in industria auto, mai precis pentru propulsarea autovehiculelor. Mai mult, autorul nu intelege notiunea de combustie atita vreme cit in primele rinduri ale brevetului pretinde ca, citez: "Inventia se refera la un motor care utilizeaza drept combustibil apa." cind in realitate apa este folosita drept simplu fluid de lucru la fel ca in motorul lui Watt. Facindu-i reclama lui Mihai Rusetel si prezentindu-i descoperirea ca o mare speranta a industriei auto ne descalificam si autoridiculizam in fata eventualilor straini care ar citi textele din ziare. Rusetel nu intelege principiile fizicii si se crede inventator genial cind in realitate nu a realizat nimic altceva decit un caraghioslic, o aiureala.<BR/><BR/>Credeti ca motorul cu apa brevetat de Mihai Rusetel la OSIM este aplicabil la vehiculele rutiere?<BR/>Sondaj aici: http://www.geocities.com/sondajeopinieAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2358815284842048043.post-30284208508651559902008-06-17T21:50:00.000+03:002008-06-17T21:50:00.000+03:00Corectia dvs este eronata in cazul de fata. Intrad...Corectia dvs este eronata in cazul de fata. Intradevar exista si motoare cu hidrogen insa in stirea aceasta se pare ca este vorba de un motor electric. Ca sa va convingeti cititi cu atentie stirea originala Reuters: "The generator then releases electrons that produce electric power to run the car" sau pagina de web a companiei Genepax <A HREF="http://www.genepax.co.jp/en/" REL="nofollow">http://www.genepax.co.jp/en/</A>: "We are proud to present our H20 powered electricity generator, the Water Energy System ("WES")"<BR/>Din pacate nu am vazut pana acum pe nimeni care sa-si fi transformat motorul masinii intr-unul pe apa pentru a fi absolut sigur ca indicatiile de pe internet functioneaza.yogi bloggerhttps://www.blogger.com/profile/13864472870875350305noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2358815284842048043.post-26103712529382647002008-06-17T19:15:00.000+03:002008-06-17T19:15:00.000+03:00O CORECTIE ESTE NECESARA:MOTORUL MERGE CU HIDROGEN...O CORECTIE ESTE NECESARA:<BR/>MOTORUL MERGE CU HIDROGEN IAR ELECTRICITATEA DE LA BATERIE AJUTA LA DISOCIEREA MOLECULEI DE APA IN OXIGEN SI HIDROGEN.<BR/>EXISTA DEJA KITURI DE VINZARE PE INTERNET, SAU INSTRUCTIUNI PT CEI INDEMINATICI!<BR/>ACESTE INVENTII SINT VECHI SI O PARTE DIN ELE SINT DOMENIU PUBLIC DECI SE POT FOLOSI LIBER!<BR/>VA INDEMN PE TOTI SA FACETI ASTA!<BR/>CAUTATI PE GOOGLE IN ENGLEZA "DRIVE YOUR CAR ON WATER".<BR/>VA UREZ SUCCES!Eugenhttps://www.blogger.com/profile/04355779114521273351noreply@blogger.com