Opinii despre Yoga, Tantra, spiritualitate, despre o viata sanatoasa, despre iubire si sexualitate, despre abuzurile si nedreptatile savarsite impotriva yoghinilor, despre societatea contemporana si evolutia umanitatii, despre esecul planurilor de creare a unei dictaturii globale si despre prabusirea cabalei satanice a "iluminaților"

miercuri, 5 decembrie 2007

Exemple de manipulare mediatica si corporatista: Povestea "bradului" care nu e brad dar care a aruncat in haos traficul bucurestean

Niciun comentariu :
Viata noastra este influentata, vrem nu vrem, de catre mass media. Iar mass media e influentata de catre corporatiile furnizoare de profituri si finantare prin reclama. Dar de cele mai multe ori nu suntem constienti de asta, nici chiar atunci cand suntem afectati in mod direct.

Pe 1 decembrie Bucurestiul a fost aruncat in haos. Zeci sau sute de mii de oameni s-au inghesuit si calcat in picioare, mii de masini au ramas blocate in trafic timp de mai multe ore, peste 40 de copii au fost pierduti de catre parinti in aglomeratie si din fericire au fost regasiti ulterior.
Cum s-a ajuns aici?

Totul a pornit de la campania de promovare "neconventionala" a imaginii unei banci portugheze care a intrat recent pe piata romaneasca. Aceasta a construit cu aprobarea primariei o structura metalica de forma conica si a impodobit-o cu beculete. Apoi au aparut, ca din senin, la mai toate canalele de televiziune si in mai toate ziarele, de multe ori sub forma de reclama mascata, stiri despre evenimentul aprinderii luminilor pe ceea ce a fost numit "cel mai mare brad din Europa". La TVR datorita unei astfel de stiri 2 reporteri s-au luat la bataie si s-a lasat cu ochi vineti, pentru ca unul dintre ei a cenzurat numele bancii care isi promoveaza astfel imaginea, iar celalalt a fost banuit de primirea de foloase ilegale. La o alta televiziune oamenii au fost si sunt indemnati in continuare sa se fotografieze cu "bradul" care are insemnele bancii si sa le trimita pe o anumita adresa pentru a fi difuzate pe post.
Astfel in doar cateva saptamani prin mediatizare excesiva si reclama mascata s-a ajuns la o adevarata isterie. Manipularea mediatica a afectat in final si oameni care n-au vazut stirile care promovau evenimentul, dar se aflau in proximitatea lui pe 1 decembrie, datorita blocajului total din zona.

Un singur lucru, esential, au uitat sa mentioneze cei care din interese financiare au provocat aceasta nebuneasca campanie aparent nevinovata si intamplatoare: asa numitul "cel mai inalt brad din Europa" NU E BRAD! Este doar o structura metalica pe post de panou publicitar. Iar mass media a fost un instrument, de propanganda si influentare psihologica a populatiei Bucurestiului.

Mai este presa interesata de apararea drepturilor cetatenesti sau este doar animata de castiguri financiare fara scupule si reprezentarea unor interese obscure?

Vezi si
Exemplu de manipulare media: Desi Coreea de Sud a recunoscut ca a deschis prima focul, mai mult de 80% din mass media critica exclusiv Coreea de Nord

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu